| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 242 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 210 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3054 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 25575569 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Бондаренко |
| Телефон: | +380980899341 |
| E-mail: | prozorro.3054@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час розгляду пропозиції виявлено наступні невідповідності: Відповідно п.1.2 Додатку №3 Оголошення, Замовником вимагалося «Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" особи (осіб), чиї персональні дані надаються (керівник, службова (посадова) особа учасника уповноважена на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю, тощо, обов'язково із зазначенням прізвища ім’я по-батькові особи (без скорочень), чиї персональні дані надаються в складі пропозиції)», учасником дану вимогу виконано не в повному обсязі. Відповідно п.5 Додатку №3 Оголошення, Учасником наданий інформаційний лист щодо заборгованості від 01.05.2025 року що не містить підпис керівника або уповноваженої особи учасника та печатку ( у разі наявності та використання). В п. 11 Оголошення міститься інформація стосовно Змісту і способу подання пропозиції, а саме: «Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція повинна містити накладений: кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис керівника або уповноваженої особи учасника. Замовник здійснює перевірку накладеного кваліфікованого електронного підпису/ удосконаленого електронного підпису керівника або уповноваженої особи учасника на офіційному сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Документи, які подає учасник у складі пропозиції не у формі електронного документа, повинні містити підпис керівника або уповноваженої особи учасника (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо) та печатку (в разі наявності та використання). У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.» Вважати дану вимогу Замовника не виконано. Також учасником «ФОП Бантюк Мар'яна Василівна» було надано Лист – пояснення вих. 1/15 від 01.05.2025 р., затверджений печаткою та підписом учасника. Даний документ підтверджує інформацію про те що працює та використовує печатку, що суперечить усім іншим наданим документам в пропозиції учасника. Відповідно п.6 Додатку №3 Оголошення, Вимогу Замовника не виконано. Учасником спрощеної закупівлі надано довідка вих.4/2 від 26.05.25 р. що повідомляє замовника про Підтвердження наданої інформації Декларацією про відповідність, Сертифікатом ДСЕЕ та Сертифікатом експертизи типу. Попередньо вказані документи (надані у пропозицї учасника) не стосуються предмета закупівлі, а саме Ноутбук HP 255 G10 (AL0D3AT).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.