Закупівлю оголошено - 14-05-2025, 18:27. Дата останніх змін - 03-06-2025, 16:57

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-2025-05-14-013737-a Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного від 5/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-14-013737-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-05-2025, 18:27
по 19-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-05-2025, 18:27
по 22-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
539000
539 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:16 170 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:16 170 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного
ЄДРПОУ:08410370 Досьє YouControl
Контактна особа:Ковалишин Іван Ігорович
Телефон:380984970241
E-mail:nasv_tender_4@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
79026, Україна, Львівська область,Львів, UA46060250010015970
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Офісне устаткування та приладд ...
539 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Розшивач скоб BuroMax чорний

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бейдж горизонтальний на шнурку, 116 х 105 мм , прозорий

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндер 25 мм, 12 шт, колір чорний

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндер 32 мм, 12 шт, колір чорний

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндер 41 мм, 12 шт, колір чорний

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндер 51 мм, 12 шт, колір чорний

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Блок паперу з клейким шаром 76х76, 100шт/уп, пастельні кольори

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Грифель для механічних олівців, 0,5 мм НВ

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Губка для сухостиральної дошки

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гумка Koh-i-Noor Слон 300/40, прямокутна біла

150
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Діркопробивач металевий , потужність 30 аркушів

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Закладки-стікери пластикові з клейким шаром, 12х45 мм 125арк (5х25 арк), кольорові

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Блок паперу для заміток з клейким шаром 38х51 мм (4 кол/50арк.)

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей- олівець 25гр

400
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей ПВА суперковпачок 200мл

40
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка 24мм х 30 ярд, 40мкм прозора

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка 48мм х 50 ярд, 40мкм прозора

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка двостороння вспінена 24мм х2м

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кнопки-цвяшки 50шт кольорові

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт С6 (114*162мм) самоклеючий білий 75г/м2

1 500
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт С5 (162*229мм) самоклеючий білий 80г/м2

3 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт DL (110*220мм) самоклеючий білий 75гм2

3 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт С4 самоклеючий білий 90 г/м2

1 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт В4 самоклеючий коричневий з розширенням 40мм 125г/м2, 353*252мм

2 500
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Коректор стрічковий 5ммх5м,

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Коректор-ручка 12мл з металевим наконечником

30
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лінійка металева 30 см, сталь

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лінійка металева 50 см, сталь

30
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лінійка пластикова 30 см

30
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лезо для канцелярського ножа 18мм, 10 шт

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лоток горизонтальний для паперів

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір магнітів Axent (d=20 mm, п/бліст., 8 шт./уп.)

30
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркер текстовий Schneider JOB 150 червоний

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркер текстовий Schneider JOB 150 жовтий

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркер текстовий Schneider JOB 150 зелений

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркер текстовий Schneider JOB 150 оранжевий

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркер текстовий Schneider JOB 150 рожевий

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркери для сухостиральних дошок 2мм, набір 4 кольори

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Механічний олівець Axent Business 0,5 мм

12
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ножиці 21 см

40
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ніж канцелярський пластиковий 18мм

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нитка прошивочна Buromax, поліефірна 170г* 850м

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олівець чорнографітний НВ з гумкою

600
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір інженерний для плотера (42'') 120г/м2, 1067 мм х37,5м

4
рулон
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А3, білизна: 150 СIE, щільність 80 г/м2, в пачці 500 аркушів, розмір 297х420мм

60
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4, білизна: 150 СIE, щільність 80 г/м2, в пачці 500 аркушів, розмір 210х297мм

2 155
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А3, щільність 90 г/м2, в пачці 500 аркушів, розмір 297х420мм

5
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4, щільність 160 г/м2, 250 аркушів,розмір 210х297мм

5
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А3, щільність 160 г/м2, в пачці 250 аркушів, розмір 297х420мм

5
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4 кольоровий, інтенсивний синій, щільність 160 г/м2, в пачці 250 аркушів, розмір 210х297мм

2
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4 кольоровий, червоний, щільність 160 г/м2, в пачці 250 аркушів, розмір 210х297мм

2
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4 кольоровий,зелений, щільність 160 г/м2, в пачці 250 аркушів, розмір 210х297мм

2
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4 кольоровий,помаранчевий, щільність 160 г/м2, в пачці 250 аркушів, розмір 210х297мм

2
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4 кольоровий,жовтий, щільність 160 г/м2, в пачці 250 аркушів, розмір 210х297мм

2
пачка
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плівка для ламінування 80мкм А4 216х303 мм 100 шт, прозора Buromax

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова масляна Piano Galaxy, колір стержня червоний, 0,6мм

30
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка масляна Maxriter, колір стержня синій 0,7мм

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка гелева Economix Fire, колір стержня чорний, 0,5мм

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка гелева Economix, BOSS колір стержня чорний, 1,0 мм

48
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка гелева Economix, BOSS колір стержня cиній, 1,0 мм

48
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка масляна Maxriter, колір стержня чорний 0,7мм

800
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова Unimax UX-103, чорна, 1мм

300
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова Buromax BASE автоматична, 0,7мм, колір стержня чорний

400
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоба до степлера №24/6 , 1000штук

300
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скріпки 25 мм, трикутні нікельовані, 100штук

300
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скріпки 50 мм, круглі нікельовані 100штук

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скріпки 78 мм круглі, 50штук

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер металевий №24/6, №26/6 , потужність 20 аркушів

60
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер металевий, скоба №24/6, №26/6, з поворотним механізмом

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стержень гелевий Axent ARG1024-01-A 0.5mm 131мм чорний

400
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стержень гелевий Axent ARG1024-01-A 0.5mm 131мм синій

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стержень гелевий Economix Е12005 до неавт. ручок BOSS, 1,0мм, 125мм чорний

240
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стержень гелевий Economix Е12005 до неавт. ручок BOSS, 1,0мм, 125мм синій

240
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Точилка (Чинка) пластикова

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файл глянцевий А3, вертикальний, 40мкм, 100шт

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файл глянцевий А4 40 мкм, 100 штук

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фотопапір матовий А4 180г/м2, 100 аркушів

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фотопапір глянцевий А4 180г/м2, 100 аркушів

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штемпельна подушка Trodat

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штемпельна фарба Trodat 28мл, колір синій

40
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТЗОВ "ШКОЛЯРИК ЗАХІД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-05-2025 по 30-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Констанкевич Іван Васильович
Остаточна пропозиція:
497 733 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-05-2025, 18:56
Період подачі оскарження:
по 02-06-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-14-013737-a-c1
Номер договору:
55/03.06.25 (К) О- Т
Дата підписання договору:
03-06-2025, 12:50
Строк дії договору:
з 03-06-2025 по 01-12-2025
Опис договору:
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
497 733 UAH
Ціна договору
414 777,50 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТЗОВ "ШКОЛЯРИК ЗАХІД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
497 733 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-05-2025, 18:43:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. п. 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника, вказані у цьому розділі. Перерахування коштів здійснюєтьсяна р/р UA438201720343161003200002931, Замовник – Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, код ЄДРПОУ 08410370, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані протягом останніх 3-х років, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо постачання Офісного устаткування та приладдя різного (канцелярських товарів). Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «А». Відгуки надаються щодо кожного вказаного в Таблиці «А» договору. Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання договору (поставки товару).
2. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності"» Nº 73 від 07.02.2013. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист-розʼяснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасники-нерезиденти - перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, за попередній рік (від початку роботи, якщо учасник працює менше одного року). Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Критерії прийнятності
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 18:14:22
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 18:14:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 18:17:29
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 18:14:22
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 18:14:22
                  Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Технічний опис предмету закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 18:14:22
                      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічний Видалено14-05-2025, 18:28:04
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 22:03:11
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          3. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          4. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          5. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          7. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          3. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. п. 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника, вказані у цьому розділі. Перерахування коштів здійснюєтьсяна р/р UA438201720343161003200002931, Замовник – Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, код ЄДРПОУ 08410370, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          3,00
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                          4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          5
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          5,00
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія забезпечення договору , Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору.
                          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані протягом останніх 3-х років, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо постачання Офісного устаткування та приладдя різного (канцелярських товарів). Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «А». Відгуки надаються щодо кожного вказаного в Таблиці «А» договору. Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання договору (поставки товару).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності"» Nº 73 від 07.02.2013. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист-розʼяснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасники-нерезиденти - перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, за попередній рік (від початку роботи, якщо учасник працює менше одного року). Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-05-2025, 18:27:13
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ