Закупівлю оголошено - 02-05-2025, 19:46. Дата останніх змін - 26-05-2025, 16:22

Канцелярські товари

Канцелярські товари... Державна закупівля - UA-2025-05-02-012958-a Канцелярські товари від замовника Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" від 5/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-02-012958-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-02-015348-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-05-2025, 19:46
по 07-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-05-2025, 19:46
по 10-05-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1439574.54
1 439 574,54 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 197,87 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"
ЄДРПОУ:02139736 Досьє YouControl
Контактна особа:Кацюба Микола Романович
Телефон:380322445713
E-mail:loippo@ukr.net
Місцезнаходження:
79007, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Канцелярські товари
1 439 574,54 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для фліпчартів у клітинку 64х90 см 10 аркушів Fresh UP *

1 190
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30199000-0
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір маркерів для фліпчартів Flipchart 2.5 мм 4 шт Centropen*

1 748
набір
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка канцелярська 18 мм х 10 м Прозора Axent*

1 116
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка двостороння 18 мм х 10 м Buromax*

1 116
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова автомат. Чорна 0.7 мм Schneider*

100
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192121-5
Кулькові ручки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова Синя 0.7 мм Асорті 4Office*

1 050
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192121-5
Кулькові ручки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лінійка 20 см прозора Axent*

100
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30194000-5
Креслярське приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Коректор-ручка 10мл Buromax*

558
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192930-9
Ручки-коректори


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір маркерів для сухостиральних дошок 2-4 мм 4 шт. Buromax*

1 042
набір
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олівець чорнографітний (пачка- 12 шт.) PROFESSIONAL Buromax*

80
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192130-1
Олівці


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер №24/6 25 арк Чорний Axent*

558
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30197320-5
Степлери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер пластиковий з поворотним важелем, 20 арк., (скоби №24; 26/6) Buromax*

2
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30197320-5
Степлери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби №24/6 1000 шт. Economix*

1 116
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір магнітів 30 мм 6 шт. Axent*

1 116
набір
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндер 15мм 12шт Buromax *

560
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндер 25мм 12шт Axent*

560
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наліпки Смайли STICKER 2-252 (22081)*

1 410
паковання
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фломастери 12 кол. ZiBi *

558
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192124-6
Фломастери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Точилка пластикова KUM*

558
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192133-2
Точила для олівців


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підставка-органайзер чорна Axent Delta*

40
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка на кнопку A4 прозора асорті Economix*

250
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бейдж горизонтальний, пластиковий, шнурок з притиском Economix*

656
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір маркерів текстовий SCHOLZ*

40
набір
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лінійка Дерев'яна 30 см

160
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30194000-5
Креслярське приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фліпчарт для маркерів двосторонній на підставці 75*100 UkrBoards*

8
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30195910-4
Дошки для маркерів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка малярна 48 мм x 20 м Жовта Romus*

1 116
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка пакувальна 48 мм х 50 м 40 мкм Прозора Romus*

53
штука
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір кольоровий A4 80 г/м2 200 аркушів 4 кольори Romus*

568
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір кольоровий A4 160 г/м2 100 аркушів Світло-зелений Romus*

47
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір формату A4 (80 г/м2 клас В, В+ 500арк)*

1 042
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір формату A4 (80 г/м2 клас А, А+ 500арк)*

200
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір формату A3 (80 г/м2 клас В, В+ 500арк)*

570
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір формату A4 (200 г/м2 250арк)*

50
пачка
79007 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-05-2025 по 17-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Тендерний відділ
Остаточна пропозиція:
1 428 235,62 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-05-2025, 13:23
Період подачі оскарження:
по 22-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-05-25, 18:24:27
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Ромус-Поліграф" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 1 Додатку №2 до тендерної документації З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї тендерної пропозиції також наступні документи: технічну специфікацію на товар із зазначенням торгової марки, артикулів та країни походження товару, технічні характеристики відповідно до Таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації за формою наведеною у Таблиці № 2.4 У складі пропозиції учасник надає заповнену за формою згідно Таблиці №2.4 технічну специфікацію (файл «Технічна специфікація.pdf»), в якій допущені наступні технічні помилки: - по позиції 30 учасник пропонує Папір формату A4 (80 г/м2 клас В+ 500арк) відповідно до потреби Замовника, артикул 59028, торговельна марка Maestro standart+, країна походження Словацька Республіка з відповідним сертифікатом якості на нього як у форматі А4, так і у форматі А3 (файл «сертифікати 30-33.pdf»). При цьому при заповненні порівняльної таблиці по даній позиції учасником допущено помилку у вказанні формату паперу. При цьому і за артикулом, і за сертифікатом якості, і за найменуванням запропонованого товару даний папір є формату А4(210*297). Виправлення вказаної помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо; - по позиції 24 учасник пропонує Лінійка Дерев'яна 30 см, артикул 103009 і в графі торговельна марка вказує «ТМ не передбачена виробником». Однак відповідно до примітки таблиці 2.5 Додатку №2 до тендерної документації у разі, якщо артикул чи торговельна марка не передбачена чи не використовується виробником, вказати «н/п» у відповідній колонці та вказати організаційно-правову форму, найменування та код ЄДРПОУ (якщо виробник зареєстрований в Україні). При заповненні порівняльної таблиці по даній позиції учасником допущено помилку, не вказавши організаційно-правову форму, найменування та код ЄДРПОУ. При цьому і за артикулом, і за найменуванням запропонованого товару можна встановити ці дані. Виправлення вказаної помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо; 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Виправити помилки, що не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, надавши відповідно до п. 1 Додатку №2 до тендерної документації відкориговану технічну специфікацію на товар із зазначенням торгової марки, артикулів та країни походження товару, технічні характеристики відповідно до Таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації за формою наведеною у Таблиці № 2.4 Згідно з п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення допущених учасником виявлених помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відтак, в розумінні п. 43 Особливостей вважаються невідповідностями, щодо яких Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-05-25, 18:24:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-02-012958-a-c1
Номер договору:
2605
Дата підписання договору:
26-05-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 26-05-2025 по 31-12-2025
1 428 235,62 UAH
Ціна договору
1 190 196,35 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 428 235,62 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-05-2025, 12:59:44
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1.1. Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю або частково) або кодом ДК, подібний за змістом та своєю правовою природою. Форма Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Номер та дата договору Предмет договору Повне найменування контрагента, з яким укладено договір Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Інформація про виконання договору 1 2 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 1.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 19:46:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 19:43:58
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 19:43:58
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 19:43:58
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 19:43:58
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Канцелярські товари
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю або частково) або кодом ДК, подібний за змістом та своєю правовою природою. Форма Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Номер та дата договору Предмет договору Повне найменування контрагента, з яким укладено договір Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Інформація про виконання договору 1 2 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 1.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 19:44:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.1. Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю або частково) або кодом ДК, подібний за змістом та своєю правовою природою. Форма Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Номер та дата договору Предмет договору Повне найменування контрагента, з яким укладено договір Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Інформація про виконання договору 1 2 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 1.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений , 1.1. Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю або частково) або кодом ДК, подібний за змістом та своєю правовою природою. Форма Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Номер та дата договору Предмет договору Повне найменування контрагента, з яким укладено договір Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Інформація про виконання договору 1 2 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 1.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ