Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 439 574,54 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 197,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" |
| ЄДРПОУ: | 02139736 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кацюба Микола Романович |
| Телефон: | 380322445713 |
| E-mail: | loippo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Ромус-Поліграф" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 1 Додатку №2 до тендерної документації З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї тендерної пропозиції також наступні документи: технічну специфікацію на товар із зазначенням торгової марки, артикулів та країни походження товару, технічні характеристики відповідно до Таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації за формою наведеною у Таблиці № 2.4 У складі пропозиції учасник надає заповнену за формою згідно Таблиці №2.4 технічну специфікацію (файл «Технічна специфікація.pdf»), в якій допущені наступні технічні помилки: - по позиції 30 учасник пропонує Папір формату A4 (80 г/м2 клас В+ 500арк) відповідно до потреби Замовника, артикул 59028, торговельна марка Maestro standart+, країна походження Словацька Республіка з відповідним сертифікатом якості на нього як у форматі А4, так і у форматі А3 (файл «сертифікати 30-33.pdf»). При цьому при заповненні порівняльної таблиці по даній позиції учасником допущено помилку у вказанні формату паперу. При цьому і за артикулом, і за сертифікатом якості, і за найменуванням запропонованого товару даний папір є формату А4(210*297). Виправлення вказаної помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо; - по позиції 24 учасник пропонує Лінійка Дерев'яна 30 см, артикул 103009 і в графі торговельна марка вказує «ТМ не передбачена виробником». Однак відповідно до примітки таблиці 2.5 Додатку №2 до тендерної документації у разі, якщо артикул чи торговельна марка не передбачена чи не використовується виробником, вказати «н/п» у відповідній колонці та вказати організаційно-правову форму, найменування та код ЄДРПОУ (якщо виробник зареєстрований в Україні). При заповненні порівняльної таблиці по даній позиції учасником допущено помилку, не вказавши організаційно-правову форму, найменування та код ЄДРПОУ. При цьому і за артикулом, і за найменуванням запропонованого товару можна встановити ці дані. Виправлення вказаної помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо; 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Виправити помилки, що не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, надавши відповідно до п. 1 Додатку №2 до тендерної документації відкориговану технічну специфікацію на товар із зазначенням торгової марки, артикулів та країни походження товару, технічні характеристики відповідно до Таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації за формою наведеною у Таблиці № 2.4 Згідно з п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення допущених учасником виявлених помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відтак, в розумінні п. 43 Особливостей вважаються невідповідностями, щодо яких Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.