Закупівлю оголошено - 02-05-2025, 11:23. Дата останніх змін - 05-06-2025, 15:56

Канцелярські товари для офісу

Канцелярські товари для офісу... Державна закупівля - UA-2025-05-02-004833-a Канцелярські товари для офісу від замовника Львівська обласна рада від 5/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-02-004833-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-02-005440-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-05-2025, 11:23
по 07-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-05-2025, 11:23
по 10-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-05-2025, 12:02
по 12-05-2025, 12:25

Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
83000
83 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:415 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Львівська обласна рада
ЄДРПОУ:22340506 Досьє YouControl
Сайт:http://www.lvivoblrada.gov.ua
Контактна особа:Ольга Біляк
Телефон:+380322999829
E-mail:bilyak.olya.52@gmail.com
Місцезнаходження:
79008, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ВИННИЧЕНКА, будинок 18
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Канцелярські товари для офісу
83 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-05-2025, 12:02
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний A4 80г/м2 А (500арк)

400
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обкладинка прозора А4

1
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Затискач для паперу 51 мм

10
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Затискач для паперу 25 мм

10
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Точилка

24
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова "Win Tick»

250
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гумка для стирання

60
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Коректор - стрічка

20
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер 24/6

15
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер 23/10

1
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей канцелярський

15
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стрічка клейка канцелярська (скотч)

30
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файл глянцевий

10
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Роллер UB Vision elite

20
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скріпки

60
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір маркерів текстових

10
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби 24/6

40
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби 10

10
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби 23/10

10
пачка
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Паперовий блок для нотаток проклеєний

10
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарба штемпельна TRODAT

3
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт С4 SKL

50
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверти С4

250
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверти С5

500
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверти Е65/DL

500
штука
79008 Україна Львівська область Львів вул. В. Винниченка,18
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КОРВЕТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-05-2025 по 28-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93, 29013, Маргарита Шевченко
Остаточна пропозиція:
66 784,28 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
67 199,28 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-05-2025, 10:48
Період подачі оскарження:
по 27-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-05-25, 10:41:18
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОРВЕТ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари для офісу) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник в складі пропозиції повинен надати: 1.1. Інформаційна довідка у довільній формі або відповідно до зразка про виконання аналогічного договору. Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015 Учасник в складі пропозиції надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, проте в колонці «ПІБ та контактні дані осіб контрагента (телефон, е-mail)», не вказує по-батькові осіб контрагента, а саме: Юлія Супрунюк та Вікторія Залевська. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Згода з проектом договору надається у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5 тендерної документації. Учасник в складі пропозиції НЕ надає підписаного проекту договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Інформаційну довідку у довільній формі або відповідно до зразка про виконання аналогічного договору із зазначення по-батькові осіб контрагента. 2. Надати підписаний проект договору, що наведений у Додатку № 5 тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-05-25, 10:41:18
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-02-004833-a-c2
Номер договору:
31
Дата підписання договору:
05-06-2025, 15:50
Строк дії договору:
з 05-06-2025 по 31-12-2025
66 784,28 UAH
Ціна договору
55 653,57 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-05-2025 по 28-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯГИНИЦЬКОГО, будинок 1, офіс 2, 33001, Наталія Романюк
Остаточна пропозиція:
66 784 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
74 627,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 26-05-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-05-2025 по 20-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯГИНИЦЬКОГО, будинок 1, офіс 2, 33001, Наталія Романюк
Остаточна пропозиція:
66 784 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
74 627,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-05-2025, 11:43
Період подачі оскарження:
по 20-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-05-25, 11:27:40
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари для офісу) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасник в складі пропозиції надає Відомості про учасника № 1019 від 08.05.2025 року, проте в пункті 2. «Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб):» Учасник НЕ зазначає інформації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Згода з проектом договору надається у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5 тендерної документації. Учасник в складі пропозиції НЕ надає підписаного проекту договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». 2. Надати підписаний проект договору, що наведений у Додатку № 5 тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-05-25, 11:27:40

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
66 784 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
74 627,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-05-2025, 09:10:44
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КОРВЕТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
66 784,28 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
67 199,28 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-05-2025, 23:22:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:23:58
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:23:58
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:23:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:23:58
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:27:39
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Архівована
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Дата архівування:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Архівована
              Дата створення: 02-05-2025, 11:23:56
              Дата архівування:
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ