Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 83 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 415 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівська обласна рада |
| ЄДРПОУ: | 22340506 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lvivoblrada.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Біляк |
| Телефон: | +380322999829 |
| E-mail: | bilyak.olya.52@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ВИННИЧЕНКА, будинок 18 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОРВЕТ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари для офісу) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник в складі пропозиції повинен надати: 1.1. Інформаційна довідка у довільній формі або відповідно до зразка про виконання аналогічного договору. Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015 Учасник в складі пропозиції надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, проте в колонці «ПІБ та контактні дані осіб контрагента (телефон, е-mail)», не вказує по-батькові осіб контрагента, а саме: Юлія Супрунюк та Вікторія Залевська. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Згода з проектом договору надається у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5 тендерної документації. Учасник в складі пропозиції НЕ надає підписаного проекту договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Інформаційну довідку у довільній формі або відповідно до зразка про виконання аналогічного договору із зазначення по-батькові осіб контрагента. 2. Надати підписаний проект договору, що наведений у Додатку № 5 тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари для офісу) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасник в складі пропозиції надає Відомості про учасника № 1019 від 08.05.2025 року, проте в пункті 2. «Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб):» Учасник НЕ зазначає інформації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Згода з проектом договору надається у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5 тендерної документації. Учасник в складі пропозиції НЕ надає підписаного проекту договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». 2. Надати підписаний проект договору, що наведений у Додатку № 5 тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.