Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 977 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 54,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38181800 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соріна Аліна Олексіївна |
| Телефон: | 380996236010 |
| E-mail: | sorinaaa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 85000, Україна, Донецька область,Добропілля, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 54 А |
0 |
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) тендерна пропозиція за формою – згідно з Додатком 1.1 до додатку 1 до тендерної документації; 2) інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 додатку 1 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) запчастин для транспортних засобів). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до додатку 1 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3) заповнений та підписаний Додаток 1.4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" до додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію 4) заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5) довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 6) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого Учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів) 7) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: -Товар є новим, без механічних пошкоджень та у наявності для можливості вчасної поставки для забезпечення безперебійної роботи автотранспорту. - у випадку виявлення заводського браку товару, товар має бути замінено на новий; - гарантійний строк товару становить не менше 12 місяців з дати постачання товару; 8) лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______________(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 9) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ЕЛСИТ"/ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ТА ТОВАРИ (код за ЄДРПОУ 24559019) на виконання вимог тендерної документації надані документи з невідповідністю, а саме: 1) лист- гарантія про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів із ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и). який (і) підтверджує (ють) його якість, а саме: завірена належним чином видаткова накладна, що в свою чергу не є документом, який підтверджує якість товару. 2) додаток 2 до заповненого проєкту договору підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, не містить відомостей про документи, які підтверджують якість Товару. 3) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ЕЛСИТ"/ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ТА ТОВАРИ (код за ЄДРПОУ 24559019) підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ЕЛСИТ"/ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ТА ТОВАРИ (код за ЄДРПОУ 24559019) встановлено, що згідно тендерної пропозиції учасник запропонував замовнику здійснити постачання: Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, з невідповідностями. ДЛЯ УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, УЧАСНИКУ У СТРОК, ВИЗНАЧЕНИЙ ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕОБХІДНО: 1) лист- гарантію про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів із ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и). який (і) підтверджує (ють) його якість, а саме:________(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 2) надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), із зазначенням документу, що підтверджує якість товару. 3)надати документи пропозиції учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. До зазначеної вимоги застосовуються наступні винятки: - якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП; - документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) тендерна пропозиція за формою – згідно з Додатком 1.1 до додатку 1 до тендерної документації; 2) інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 додатку 1 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) запчастин для транспортних засобів). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до додатку 1 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3) заповнений та підписаний Додаток 1.4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" до додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію 4) заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5) довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 6) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого Учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів) 7) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: -Товар є новим, без механічних пошкоджень та у наявності для можливості вчасної поставки для забезпечення безперебійної роботи автотранспорту. - у випадку виявлення заводського браку товару, товар має бути замінено на новий; - гарантійний строк товару становить не менше 12 місяців з дати постачання товару; 8) лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______________(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 9) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (код за ЄДРПОУ 41460372) на виконання вимог тендерної документації надані документи з невідповідністю, а саме: 1) Додаток 1.1 до Додатку 1 до Тендерної документації надано не за встановленою формою та без зазначення зразку підпису учасника. 2) Не надано заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 3) Додаток 1.6 до Додатоку 1 до Тендерної документації надано не за встановленою формою та без зазначення інформацію про номер оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідно процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору) 4) Не надано лист в довільній формі, в якому учасник погоджується, що для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів); 5) не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торігів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару Учасник надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином _________ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару. 6) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (код за ЄДРПОУ 41460372) підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (код за ЄДРПОУ 41460372) встановлено, що згідно тендерної пропозиції учасник запропонував замовнику здійснити постачання: Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, з невідповідностями. ДЛЯ УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, УЧАСНИКУ У СТРОК, ВИЗНАЧЕНИЙ ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕОБХІДНО: 1)заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою згідно з додатком 1.1. до Додатку 1 до Тендерної документації із зазначенням зразку підпису, посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника; зразку підпису, посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю 2) надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 3) надати заповнений додаток 1.6 до Додатку 1 до Тендерної документації – «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних)за предметом закупівлі договору (договорів)» з зазначенням номерів оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідно процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору). 4) надати лист в довільній формі, в якому учасник погоджується, що для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів); 5) надати лист-гарантію про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином _______________ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару) 6) Надати документи пропозиції учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. До зазначеної вимоги застосовуються наступні винятки: - якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП; - документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.