Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 599 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40429588 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Валентина Магро |
| Телефон: | +380962971440 |
| E-mail: | v.magro@dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
0 |
Відповідно до п.1 р.1 Додатку №1 та п.1 Додатку № 5 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів встановленої форми. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку за іншою формою (довідка вих. № 08 від 02.05.2025). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку встановленої форми, а саме:Відповідно до п.1 р.1 Додатку №1 та п.1 Додатку № 5 до Тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.