Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 99 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 497,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 43905459 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лариса Залога |
| Телефон: | +380542655655 |
| E-mail: | sadzakupivli@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 42343, Україна, Сумська область,Сумський р-н, село Сад, вул.Войти, будинок 5 |
0 |
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, наступного змісту: Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимогу про надання наступних документів: 1) Лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні, ноутбуків запропонованих Учасником для даної закупівлі із зазначенням найменування Замовника, номера закупівлі в системі публічних закупівель, назви Учасника, технічних характеристик товару та дозвіл на використання копій необхідних сертифікатів, декларацій та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбуки. 2) Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні, ноутбуків запропонованих Учасником для даної закупівлі із зазначенням найменування Замовника, номера закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника. 3) У разі постачання програмної продукції Microsoft, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від виробника або офіційного представника/дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості з зазначенням назви Замовника, номера закупівлі в системі публічних закупівель. У складі тендерної пропозиції Учасника зазначені документи відсутні. Враховуючи наведене, Учаснику необхідно надати наведені вище документи шляхом завантаженням їх в електронну систему закупівель та усунути невідповідності які встановлені Замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.