Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 570 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Іванова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | uzmeul@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 14.05.2025 року Канцелярські товари ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Клей-олівець ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Коректор з пензликом ДК 021:2015: 30192160-0 Коректори; Коректор – стрічка ДК 021:2015: 30192160-0 Коректори; Коректор-ручка ДК 021:2015: 30192930-9 Ручки-коректори; Маркер текстовий жовтий ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Маркер текстовий рожевий ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Олівець графітний ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці; Маркер перманентний чорний ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Маркер перманентний білий ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Папка-швидкосшивач з пружинним механізмом ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папка-швидкосшивач ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папка-реєстратор 5 cм ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори; Папка-реєстратор 7 см ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори; Папка-реєстратор 5 см ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори; Папка на гумці ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папка-куточок ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папка-конверт ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папір для нотаток ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби; Папір для нотаток з клейким шаром ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби; Папір для нотаток з клейким шаром ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби; Закладинка неонова ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Гумка ДК 021:2015: 30192100-2 Гумки; Файл А4 ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Ручка кулькова синя ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка кулькова червона ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка кулькова чорна ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка гелева чорна ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Ручка гелева синя ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Ручка кулькова на підставці синя ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Степлер № 24/6 ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери; Степлер №10 ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери; Скотч ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Скотч ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Лінійка 30 см ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Лоток для паперівна 3 відділення горизонтальний ДК 021:2015: 30199500-5 Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя; Ножиці офісні ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Ніж канцелярський ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Міні- датер ДК 021:2015: 30192150-7 Датери; Чинка для олівця ДК 021:2015: 30192133-2 Точила для олівців; Бокс для паперу ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Бокс для скріпок ДК 021:2015: 30197221-1 Підставки для канцелярських скріпок; Конгривки ДК 021:2015: 30199410-7 Самоклейний папір; Книга канцелярська ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби; Кольорові олівці ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці; Менюхолдер L-підібний вертикальний ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя; Менюхолдер L-підібний горизонтальний ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя; Файл А5 ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари) 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником надано документ «5__Лист згода з Проектом договору» (Вих. № 05/іп2023 від 23.04.2025р), в якому він погоджується тільки з проєктом договору про закупівлю, а з істотними умовами, як вимагалось тендерною документацією, - ні. 2.1. Вимога пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3.1. Прохання надати відкорегований документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.