Закупівлю оголошено - 15-04-2025, 22:36. Дата останніх змін - 06-05-2025, 12:35

Ноутбуки та програмне забезпечення Microsoft Office Дім і Навчання та Антивірус

Ноутбуки та програмне забезпечення Microsoft Office Дім і Навчання та Антивірус... Державна закупівля - UA-2025-04-15-014167-a Ноутбуки та програмне забезпечення Microsoft Office Дім і Навчання та Антивірус від замовника Військова частина А 1108 від 4/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-15-014167-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-04-2025, 22:36
по 19-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-04-2025, 00:00
по 25-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-04-2025, 11:13
по 25-04-2025, 11:48

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
205520
205 520 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 027,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А 1108
ЄДРПОУ:08113287 Досьє YouControl
Контактна особа:Хомин Мар'яна Андріївна
Телефон:+380978522332
E-mail:tenderprozorro.a1108@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Львівська область,місто,
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Ноутбуки та програмне забезпеч ...
205 520 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-04-2025, 11:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ноутбук ASUS Vivobook Go 15 / R5-7520U / 8 ГБ / 512 (з програмним забезпеченням) або ЕКВІВАЛЕНТ

8
штука
Україна Львівська область
по 30-11-2025
30210000-4
Машини для обробки даних (апаратна частина)


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "БОДНАР ГЕННАДІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-04-2025 по 06-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА будинок 51 квартира 72"А", 32302, Геннадій Боднар
Остаточна пропозиція:
146 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
160 976 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-04-2025, 15:41
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-15-014167-a-c1
Номер договору:
126
Дата підписання договору:
01-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-05-2025 по 30-11-2025
146 840 UAH
Ціна договору
146 840 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «ПБГ19»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282, 04136, Олена Волошинова
Остаточна пропозиція:
146 839 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
175 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-04-25, 12:30:56
24

Замовником при проведенні спрощеної закупівлі, у п. 1 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: Для підтвердження повноваження на право підпису пропозиції та договору про закупівлю учасник надає довідку згідно поданої нижче форми. У відповідь на дану вимогу Учасник не надав інформацію\довідку у формі яка вимагалася Замовником,. Також відповідно до п. 3 Додаток 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: Відомості про учасника закупівлі надаються згідно запропонованої нижче форми: У відповідь на дану вимогу Учасник надав інформацію у формі яка не відповідає формі яка вимагалася Замовником, у п. 3 Додатку 2, чим не виконав вимогу Замовника. Відповідно до п. 8 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: Гарантійний лист, яким підтверджує, що не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644 – VII (sanctions.nazk.gov.ua), чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». У відповідь на дану вимогу, Учасник не надав відповідної інформації, чим не виконав вимогу Замовника. У п. 9 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: Довідку, за встановленою формою, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за період з 2021-2024 рр. У відповідь на дану вимогу, Учасник надав інформацію не у формі яка вимагалася Замовником, чим не виконав вимогу Замовника Відповідно до п. 8 Постанови 1275 Замовник У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Для виправлення даної помилки впродовж 24 годин Учаснику необхідно надати: Документи що передбачені у п. 1, п. 3, п. 9 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та гарантійний лист, що передбачений у п. 8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-04-25, 12:30:56

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ «ПБГ19»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
146 839 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
175 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-04-2025, 23:40:07
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "БОДНАР ГЕННАДІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
146 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
160 976 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-04-2025, 21:12:20
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
169 597,36 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
170 624,96 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-04-2025, 13:09:41
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Руденко Сергій Михайлович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
170 624 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
173 440 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-04-2025, 21:48:52
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-04-2025, 22:38:30
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 16:14:03
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено15-04-2025, 22:37:03
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 16:06:38
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 22:37:03
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 22:37:03
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 22:37:03
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ