Закупівлю оголошено - 15-04-2025, 11:37. Дата останніх змін - 13-05-2025, 15:26

Штамп прямокутний синього кольору «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ Відділення документального забезпечення та контролю», розмір 69х30мм, штамп прямокутний синього кольору «КОПІЯ», розмір 32х10мм, печатка кругла синього кольору «ВІДДІЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА КРНТРОЛЮ», діаметр 45 мм, штамп прямокутний синього кольору «Список особового складу___ складений згідно з штатом Начальник служби обліку особового складу___», розмір 69х30мм, штамп прямокутний синього кольору «Додаток до вхідного №__від___20», розмір 50х20мм, штамп прямокутний синього кольору «Паперова копія електронного документа», розмір 50х20мм

Штамп прямокутний синього кольору «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ Відділення документального забезпечення та контролю», розмір 69х30мм, штамп прямокутний синього... Державна закупівля - UA-2025-04-15-004879-a Штамп прямокутний синього кольору «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ Відділення документального забезпечення та контролю», розмір 69х30мм, штамп прямокутний синього кольору «КОПІЯ», розмір 32х10мм, печатка кругла синього кольору «ВІДДІЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА КРНТРОЛЮ», діаметр 45 мм, штамп від замовника Військова частина 3078 Національної гвардії України від 4/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-15-004879-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-04-2025, 11:37
по 21-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 00:00
по 24-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3519.01
3 519,01 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:35 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Коваленко Тетяна Анатоліївна
Телефон:0444624862
E-mail:smarttender3078@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Штамп прямокутний синьо ...
3 519,01 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штамп прямокутний синього кольору «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ Відділення документального забезпечення та контролю», розмір 69х30мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 14-05-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штамп прямокутний синього кольору «КОПІЯ», розмір 32х10мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 14-05-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Печатка кругла синього кольору «ВІДДІЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА КРНТРОЛЮ», діаметр 45 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 14-05-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штамп прямокутний синього кольору «Список особового складу___ складений згідно з штатом Начальник служби обліку особового складу___» 69х30 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 14-05-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штамп прямокутний синього кольору «Додаток до вхідного №__від___20», розмір 50х20мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 14-05-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штамп прямокутний синього кольору «Паперова копія електронного документа», розмір 50х20мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 14-05-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БІНОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-04-2025 по 02-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Руставі, 5, кв. 99, 69093, Олексій Парушев
Остаточна пропозиція:
3 516 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-04-2025, 10:57

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-04-25, 17:24:39
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасником у складі пропозиції не завантажено гарантійний лист, в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України. Пункт 13 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; - Закону України «Про захист економічної конкуренції». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, гарантійний лист, в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України. 2. Учасником у складі не завантажено гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь. Пункт 14 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь. 3. Учасником у складі пропозиції завантажено довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, де відсутні підтверджуючі документи про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації. Пункт 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, або пояснення про їх відсутність). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, підтверджуючі документи про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації. 4. Учасником у складі пропозиції завантажено довідку про раніше виконанні договори, де відсутня інформація (прізвище та контактний телефон) контактних осіб контрагента. Підпункт 1 Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – . Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, інформація (прізвище та контактний телефон) контактних осіб контрагента.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-04-25, 17:24:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-15-004879-a-a1
Номер договору:
52/РС-2025
Дата підписання договору:
12-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-05-2025 по 31-12-2025
3 516 UAH
Ціна договору
2 930 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БІНОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 516 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-04-2025, 23:44:54
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 11:37:30
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 11:37:30
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 11:37:38
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ