Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 299 350 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 496,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 13358826 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савчук Роман Миколайович |
| Телефон: | +380977981641 |
| E-mail: | publ@vl.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43027, Україна, Волинська область,місто Луцьк, Київський майдан, 6 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Оскільки визначений у тендерній документації, проєкті договору та оголошенні про проведення процедури закупівлі строк поставки товару вже настав, то договір не може бути укладено. Подальші дії замовника щодо укладення договору чи внесення змін до нього призведуть до порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Підстава відміни - підпункт 2 пункту 50 Особливостей — неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 29-05-2025, 14:18 по 09-06-2025, 00:00
Документи:
Шановний учасник! Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо обов’язкового зазначення виробника та моделі запропонованого товару. Вами надано інформацію про технічні характеристики запропонованого товару та зазначено виробника, модель та артикул системного блоку. Водночас не в повному обсязі зазначено інформацію щодо запропонованих у комплекті клавіатури та миші. Вами зазначено лише що клавіатура і миша від іншого виробника, однак виробника та модель не вказано. Враховуючи що вами надано інформацію про технічні характеристики, а також що виправлення цієї невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, його марки та моделі, відповідно до пункту 43 Особливостей ви маєте право усунути зазначену невідповідність протягом 24 годин. Таким чином, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом завантаження оновлених інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та порівняльної таблиці характеристик запропонованого товару, доповнивши її інформацією про виробника та модель запропонованих у комплекті клавіатури та миші.
Шановний учасник! Відповідно до розділу 5.Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей, пункту 5.1. учасник повинен надати аналогічний договір предмету закупівлі, аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір, за умовами якого передбачено поставку системних блоків (неттопів), персональних ком’ютерів. У договорі наданого вами відсутній зазначений товар, просимо надати аналогічний договір відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.