Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 90 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 04013867 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Берест Ганна Олександрівна |
| Телефон: | +380522320281 |
| E-mail: | korolenko.vv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25022, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, пл. Героїв Майдану, 1, кім. 1 |
2 |
1. Відповідно до пп.2.2 Додатку № 1 тендерної документації зазначена вимога: Поставка товару здійснюється за рахунок Продавця. Товар передається Покупцю повноваженими представниками Продавця. *Обов'язково зазначається торгівельна марка та конкретні характеристики товару, що пропонується контрагентом/постачальником до поставки. Учасник ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" не надав інформацію щодо торгівельної марки. Надати в довільній формі інформацію щодо торгівельної марки на товар (Папір офсетний А3 - 70 г\м2) ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. . 2. В п.10 Додатку №3 тендерної документації учаснику потрібно надати довідку або лист в довільній формі, якою учасник гарантує недопущення підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів. Вищезазначена довідка відсутня в тендерній пропозиції учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР". Надати довідку або лист в довільній формі, якою учасник гарантує недопущення підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.