Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 15
Строк, на який укладається рамкова угода: 1 р 6 м
Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
Дата публікації протоколу розгляду пропозицій - 08-05-2025, 15:21
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 14-05-2025, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Customer/purchaser: Joint-Stock Company "Ukrposhta", location: 01001, Kyiv, Khreshchatyk St., building 22, EDRPOU 21560045, category: legal entity operating in one or more separate areas of business. The delivery terms in the announcement are approximate, detailed information on the delivery terms is specified in the terms of the tender documentation, in particular in the draft procurement agreement. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. If a document in a language other than Ukrainian is provided as part of the tender offer, the participant shall provide a translation of this document into Ukrainian. The participant shall be responsible for the quality and reliability of the translation. The evaluation criteria applied are price (100%). Tender offer security is not required, therefore the terms of its provision are not specified in the announcement. The date and time of opening of tender offers - on the day and time of the deadline for submission of tender offers specified in the announcement.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 675 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 203 376 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бедрій Роман Михайлович |
| Телефон: | 380507503200 |
| E-mail: | bedriy-rm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
11 |
«ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ» (ЄДРПОУ 40377404) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: довідку № 1325 від 29.04.2025р. (файл: «довідка_досвіду_виконання_аналогічного_договору.pdf.p7s») (далі- Довідка), яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та позитивний лист-відгук № 03-02/3/00566 від 22.04.2025 від контрагента, який зазначено у Довідці (файл: «Лист-відгук Слов'янської ТЕС.pdf.p7s») (далі - Лист-відгук). У Довідці зазначено, що між Учасником та Структурною одиницею ПАТ «Донбасенерго» «Слов’янська теплова електрична станція» укладено договір № 9 від 16.01.2024р., який виконаний та предмет якого –«папір». На підтвердження якісного виконання договору, від контрагента ПАТ «Донбасенерго» СО «Слов’янська теплова електрична станція», Учасником надано позитивний лист-відгук № 03-02/3/00566 від 22.04.2025. Проте, у наданому листі-відгуку, не зазначені номер та дата укладеного договору, який вказано у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, як цього вимагав Замовник у підпункті 1.2 пункту 1 розділу ХI тендерної документації. Невідповідність: У позитивному листі-відгуку № 03-02/3/00566 від 22.04.2025 не зазначені номер та дата укладеного договору, який вказано у довідці № 1325 від 29.04.2025р про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 розділу «ХІV. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник надає Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: документи згідно розділу ХI тендерної документації, а саме: «Підпункт 1.1 пункту 1 – «Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактної(их) особи (осіб) замовника(ів) (прізвище, ім’я (повністю) та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку паперу». Підпункт 1.2 пункту 1 – «Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель, з урахуванням вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу ХI тендерної документації: новий позитивний лист-відгук від контрагента (ПАТ «Донбасенерго» СО «Слов’янська теплова електрична станція»), який зазначено у довідці № 1325 від 29.04.2025р про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зміст якого підтверджує якісне виконання договору № 9 від 16.01.2024, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору або нові документи, які передбачені розділом ХI тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
«ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ПАПІР» (ЄДРПОУ 44812423) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: довідку № 01/іп2023 від 02.04.2025р. (файл: « 1.1__Довідка досвід аналог договір.pdf.p7s») (далі- Довідка), що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, позитивний лист-відгук № 1604/2827 від 08.10.2023 від контрагента, зазначеного у Довідці (файл: «1.2___Відгук_о аналог. договору.pdf.p7s») (далі - Лист-відгук), та додатково скан копію договору № 3/23 від 09.06.2023р. (файл: «1.2___Аналог Договір+Видаткова.pdf.p7s») (далі-Договір) (замовником не вимагався), укладеного з Військовою частиною А 7382 у відповідності до інформації зазначеної у Довідці. У наданих документах встановлено наступні невідповідності: У Довідці зазначено, що предметом Договору є: «Товар за код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», що не відповідає вимогам Замовника, оскільки, замовником згідно примітка пп. 1.1 п. 1 розділу ХІ тендерної документації встановлено, що «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку паперу», а не предмет договору згідно коду ДК 021:2015. Також, встановлено, що у наданому скан Договорі № 3/23 від 09.06.2023р. зазначено, що предметом є: «Канцелярське приладдя» згідно коду ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне, а не «поставка паперу», як вимагав замовник. Підтвердженням виконання даного Договору № 3/23 від 09.06.2023р. є позитивний Лист-відгук від Військової частини А 7382, у якому також зазначено, що предметом Договору є «канцелярське приладдя» згідно коду ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне. Тому, враховуючи наведене, документи з інформацією, які надані Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію замовника, не є аналогічним за предметом закупівлі договором у відповідності до пункту 1 розділу ХI тендерної документації. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 розділу «ХІV. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник надає Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: документи згідно розділу ХI тендерної документації, а саме: «Підпункт 1.1 пункту 1 – «Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактної(их) особи (осіб) замовника(ів) (прізвище, ім’я (повністю) та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку паперу». Підпункт 1.2 пункту 1 – «Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель нові: Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: документи згідно розділу ХI тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.