Закупівлю оголошено - 27-03-2025, 12:58. Дата останніх змін - 27-03-2025, 12:58

Шредери 3 рівня безпеки, від 12 листів за подачу

Шредери 3 рівня безпеки, від 12 листів за подачу... Державна закупівля - UA-2025-03-27-005928-a Шредери 3 рівня безпеки, від 12 листів за подачу від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 3/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-27-005928-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-27-007076-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-03-2025, 12:58
по 01-04-2025, 14:00

Постачання товару здійснюється протягом 3 календарних днів після отримання заявки від ЗАМОВНИКА до 31.12.2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3078
3 078 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:02009873 Досьє YouControl
Контактна особа:Лук’янова Ганна Олександрівна
Телефон:380952788150
E-mail:likianova@ukr.net
Місцезнаходження:
73013, Україна, Херсонська область,Херсон, вулиця Українська, 81
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шредери 3 рівня безпеки, від 12 листів за подачу

1
штука
73013 , Україна , Херсонська область , Херсон , вулиця Українська ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Робочий циклперервнийАктивна27-03-2025, 12:57
Рівень безпеки (DIN 66399)3Активна27-03-2025, 12:57
Кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачувід 12 до 19Активна27-03-2025, 12:57
Автоматична подачаНіАктивна27-03-2025, 12:57
Гарантіявід 12 до 24місяцьАктивна27-03-2025, 12:57
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 12:58:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 12:57:41
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару за видатковою накладною.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ