Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
Закупівля картриджів та комплектуючих до друкуючих пристроїв
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 182 465 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 824,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» |
| ЄДРПОУ: | 31406759 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Прилуцька |
| Телефон: | +380662804643 |
| E-mail: | prilutskay@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01014, Україна, Київська область,Київ, вул. Болсуновська, 31/37 |
4 |
04.04.2025 року закупівля картриджів та комплектуючих до друкуючих пристроїв за предметом закупівлі: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку перейшла до кваліфікації переможця. Участь у закупівлі прийняв один учасник: ФОП Збадинська Ольга Володимирівна з остаточною ціновою пропозицією 159 000,00 грн. з ПДВ. Пропозиція ФОП Збадинська Ольга Володимирівна відповідно до пункту 36 Особливостей була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), пункту 47 Особливостей. Всупереч вимогам пункту 4 додатку 4 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів (форма наведена у Додатку 3 до тендерної документації). Тому відповідно пункту 43 Особливостей Замовник вимагає усунути зазначені виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання: - листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів (форма наведена у Додатку 3 до тендерної документації)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.