Закупівлю оголошено - 25-03-2025, 16:15. Дата останніх змін - 21-04-2025, 15:07

код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Монітор. Комплект клавіатури та оптичного маніпулятора «миша»)

код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Монітор. Комплект клавіатури та оптичного маніпулятора «миша»)... Державна закупівля - UA-2025-03-25-012359-a код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Монітор. Комплект клавіатури та оптичного маніпулятора «миша») від замовника Департамент освіти Вінницької міської ради від 3/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-25-012359-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-25-014156-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-03-2025, 16:15
по 31-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-03-2025, 16:15
по 03-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 04-04-2025, 13:10
по 04-04-2025, 13:33

Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
29400
29 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:294 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Департамент освіти Вінницької міської ради
ЄДРПОУ:02141532 Досьє YouControl
Сайт:http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Контактна особа:Богдан Білоконний
Телефон:+380432651101
E-mail:bilokonnyi_cbfs@ukr.net
Місцезнаходження:
21050, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Мури, 4
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код ДК 021:2015 - 30230000-0 - ...
29 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-04-2025, 13:10
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Монітор

6
штука
21050 Україна Вінницька область Вінницький р-н, м. Вінниця вул. Мури, 4
по 16-05-2025
30231000-7
Екрани комп’ютерних моніторів та консолі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект клавіатури та оптичного маніпулятора «миша»

6
штука
21050 Україна Вінницька область Вінницький р-н, м. Вінниця вул. Мури, 4
по 16-05-2025
30237400-3
Пристрої введення даних


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-04-2025 по 12-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бучанський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62, 08129, Юрій Сьомкін
Остаточна пропозиція:
27 396 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
27 396 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-04-2025, 14:39
Період подачі оскарження:
по 15-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-04-25, 11:54:22
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «1.1.1. Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника на території України (за виключенням територій, на яких ведуться бойові дії та/або тимчасово окупованих територій російською федерацією та/або територій можливих бойових дій (окрім територій, дата припинення можливості бойових дій на яких наступила)) власного або залученого сервісного центру та/або пункту сервісного обслуговування. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про найменування такого (-их) центру (-ів) та/або пункту (-ів), його (їх) фактичну адресу (місцезнаходження), контактний (-і) номер (-и) телефону (-ів), адресу (-и) електронної пошти для подання заявок на гарантійне обслуговування товару, а також, форму власності (власний або залучений). Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – залученими сервісними центрами та/або пунктами – в складі документів тендерної пропозиції таким учасником повинна (-і) бути надана (-і) копія (-ї) договору (-ів) з партнером (-ами), який (-і) здійснюватиме (-уть) сервісне обслуговування Товару та буде (-уть) забезпечувати відновлення його працездатності протягом усього гарантійного періоду.». 1.2. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пп. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного). Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору (-ів); найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагента (-ів), а також – прізвище та ім’я (без скорочень) і номер телефону контактної особи контрагента (-ів). Аналогічним вважається договір, предметом якого виступають персональні комп’ютери та/або ноутбуки та/або комп’ютерна (офісна) техніка; 1.2.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, в повному обсязі. 1.2.3. Позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Даний лист-відгук повинен містити дату його надання, а також посилання на номер та дату такого договору.» 1.3. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Гарантійний лист щодо наявності сервісних центрів технічної підтримки запропонованого товару в Учасника на території України Вих. № 25/12 від 02.04.2025 (файл «Довідка сервіс центри Україна.pdf»), в якій Учасником вказано інформацію про наявність сервісних у м. Слов’янськ (Донецька область), м. Краматорськ (Донецька область), м. Покровськ (Донецька область), м. Запоріжжя, м. Миколаїв, м. Харків, м. Суми, м. Херсон. Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28 лютого 2025 року № 376, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 11 березня 2025 року за № 380/43786, що набув чинності 20.03.2025 (джерело – https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0380-25#Text) (далі – Перелік): • До територій можливих бойових дій відносяться, у точу числі:  Слов’янська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 24.02.2022);  Краматорська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 24.02.2022);  Запорізька міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 01.02.2023);  Миколаївська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 11.11.2022)  Харківська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 15.09.2022);  м. Суми Сумської міської територіальної громади (дата виникнення можливості бойових дій – 06.03.2024),  станом на дату здійснення перевірки (08.04.2025р.) у Переліку відсутня інформація про дату припинення можливості бойових дій на вказаних територіях; • До територій активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси відносяться, у точу числі:  Покровська міська територіальна громада (дата початку бойових дій – 23.08.2024 Дата завершення бойових дій – відсутня);  Херсонська міська територіальна громада (дата початку бойових дій – 01.05.2023), станом на дату здійснення перевірки (08.04.2025р.) у Переліку відсутня інформація про дату завершення бойових дій. Крім того, у даному листі відсутня інформація щодо найменування зазначених сервісних центрів та їх форм власності. Учасником в даній довідці зазначено інформацію про партнерську мережу сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах, на підтвердження чого надано скан-копію Договору надання послуг №КМЛ 25/19 від 27.02.2019 року (далі – Договір), заключений з ТОВ “КОМЕЛ” (далі – Виконавець), а також Додаткову угоду №1 від 20.07.2021р. та Додаткову угоду №2 від 10.03.2023р. до даного Договору. Перелік Сервісних Центрів Виконавця, для передачі обладнання Замовником визначено Додатком №1 до Договору. У Додатку №1 до Договору відсутня інформація про наступні сервісні центри, що вказано Учасником у Гарантійному листі щодо наявності сервісних центрів технічної підтримки запропонованого товару в Учасника на території України Вих. № 25/12 від 02.04.2025 (за виключенням територій, активних бойових дій та можливих бойових дій):  Тернопіль «Спектр Сервіс» - Про-т Злуки, 43/3;  Дніпро2 - вул. Василя Чапленка, 24;  Полтава 2 – вул. Пушкіна, 22;  Луцьк – пр. Соборності 43. Крім того, відповідно до Умов, зазначених у Додатковій угоді №2 від 10.03.2023р. до Договору, Договір діє до 31.12.2024 року, але, в будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. 2.2. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Довідку про виконання аналогічного договору Вих. №5/10 від 02.04.2025 року (файл «Кваліфікаційні критерії.pdf»), у якій відсутня інформація про адресу вказаних у ній контрагентів: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна дитяча лікарня Кіровоградської обласної ради» та Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр». 2.3. Учасником було накладено на свою тендерну пропозицію електронний підпис (файл «sign.p7s»). Замовником було здійснено перевірку накладеного Учасником електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час даної перевірки накладеного Учасником електронного підпису було встановлено, що він не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки даний підпис є удосконалений (УЕП), а не кваліфікованим (КЕП). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника на території України (за виключенням територій, на яких ведуться бойові дії та/або тимчасово окупованих територій російською федерацією та/або територій можливих бойових дій (окрім територій, дата припинення можливості бойових дій на яких наступила)) власного або залученого сервісного центру та/або пункту сервісного обслуговування. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про найменування такого (-их) центру (-ів) та/або пункту (-ів), його (їх) фактичну адресу (місцезнаходження), контактний (-і) номер (-и) телефону (-ів), адресу (-и) електронної пошти для подання заявок на гарантійне обслуговування товару, а також, форму власності (власний або залучений). Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – залученими сервісними центрами та/або пунктами – в складі документів тендерної пропозиції таким учасником повинна (-і) бути надана (-і) копія (-ї) договору (-ів) з партнером (-ами), який (-і) здійснюватиме (-уть) сервісне обслуговування Товару та буде (-уть) забезпечувати відновлення його працездатності протягом усього гарантійного періоду. 3.2. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог пп. 1.2.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Довідку про виконання аналогічного договору, шляхом доповнення її інформацією про адресу вказаних у ній контрагентів: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна дитяча лікарня Кіровоградської обласної ради» та Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр». 3.3. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, накласти КЕП у відповідності до вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації та пп. 4.7. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-04-25, 11:54:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-25-012359-a-c1
Номер договору:
4
Дата підписання договору:
21-04-2025, 14:00
Строк дії договору:
з 21-04-2025 по 31-12-2025
27 396 UAH
Ціна договору
22 830 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
27 396 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
27 396 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-04-2025, 22:03:28
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
28 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
28 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-04-2025, 09:42:30
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 16:15:30
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 16:15:30
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 16:15:30
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 16:15:30
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 16:15:30
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 16:20:19
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Дата архівування:
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Монітор. Комплект клавіатури та оптичного маніпулятора «миша»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Монітор. Комплект клавіатури та оптичного маніпулятора «миша»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-03-2025, 16:15:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ