Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 433 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 165 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Українські спеціальні системи" |
| ЄДРПОУ: | 32348248 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uss.gov.ua |
| Контактна особа: | Чорна Вікторія |
| Телефон: | 380730033167 |
| E-mail: | v.chorna@uss.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
| Замовник(и): | Головне управління ДПС в Івано-Франківській області |
4 |
Перелік виявлених невідповідностей стосується Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Так, відповідно до зазначених кваліфікаційних критеріїв, що визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», Учасник, для підтвердження свого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) мав надати у складі тендерної пропозиції згідно: пп. 1.1.1. «довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)»; пп. 1.1.2. «не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі»; пп. 1.1.3. «копії/ю документів/а на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору». По даній закупівлі, Замовником-ЦЗО визначено, що: «аналогічним буде вважатися договір на поставку товару, аналогічного (-их) предмету закупівлі», а не товару придбаному по коду ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання. Предметом даної закупівлі є системний блок та оперативна пам’ять до ПК. Учасником же у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Додаток № 1 Відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі. pd», де предметом закупівлі є Лазерні принтери та БФП. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - «довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)». - «не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі»; - «копії/ю документів/а на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.