Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 395 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Мошун Наталія Володимирівна |
| Телефон: | 380487381719 |
| E-mail: | Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
2 |
Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Технотрейд С» - до 18.04.2025 року. Підстави продовження: згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням абзацу 2 пункту 36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 – аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Технотрейд С» - для можливості більш детального розгляду тендерної пропозиції, враховуючи технічно-характерні особливості/специфіку предмета закупівлі та стислі терміни для можливого усунення невідповідностей, у разі їх встановлення, з метою непорушення законодавчо встановлених строків на усунення таких невідповідностей. Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 21.03.2025 р. Строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції: 28.03.2025 р. Строк розгляду тендерної пропозиції з урахуванням продовження строку її розгляду (до 20 робочих днів): 18.04.2025 р. (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Технотрейд С» (ТОВ «Технотрейд С») від 26.03.2025 р. № 113).
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 27.03.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-13-013234-a) (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 27.03.2025 № 114) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Картриджі з тонером за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Технотрейд С» (ТОВ «Технотрейд С»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 8.1. згідно пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) від учасників процедури закупівлі вимагалося надати «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою замовником формою. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен був надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Всі характеристики запропонованого товару повинні відповідати технічним характеристикам замовленого товару, або бути не гірше. 9. Перелік виявлених невідповідностей. 9.1. щодо пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Технотрейд С» у складі його тендерної пропозиції було надано: - Документ від 18.03.2025 року № 1.1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» (далі – Інформація); - Документ від 18.03.2025 року № 1.1.1 «Порівняльна таблиця характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару» (далі – Порівняльна таблиця) щодо товару «Тонер-картридж 842135», запропонованого учасником в позиції 3 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару». При цьому, у зазначених документах, у колонці «Найменування товару», крім зазначення саме найменування товару, наявний зайвий текст, що не передбачено умовами ТД замовника. Крім того, в Інформації по деяких позиціях наявний зайвий текст щодо кольору. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей надати документи на заміну завантажених Інформації та Порівняльної таблиці, в яких будуть усунені встановлені та зазначені у цьому повідомленні невідповідності, а саме видалений зайвий текст. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності. Встановлені невідповідності усуваються згідно пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, та є такими, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.