Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 230 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС) |
| ЄДРПОУ: | 45239068 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ільїна Нінель Володимирівна |
| Телефон: | 380487531893 |
| E-mail: | 45239068a@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 5 |
2 |
1). перелік виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі надав інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій зазначив загальний строк дії договорів у невідповідності до наданих документів, а саме зазначив строк дії договору до 13.12.2023 замість 31.12.2023. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2.3. до тендерної документації, таблиця 2.3.1.: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 2.3.1 до тендерної документації). 3). перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 2.3.1 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.