Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, а саме шляхом здійснення аналізу цін серед основних постачальників, що відповідають встановленим вимогам в цій тендерній документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 840 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 94,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство «Українська оборонна промисловість» |
| ЄДРПОУ: | 37854297 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ukroboronprom.com.ua/uk/ |
| Контактна особа: | Скворцова Ольга Геннадіївна |
| Телефон: | 380445862431 |
| E-mail: | Olha.Skvortsova@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, вул. Дегтярівська 36 |
1 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Так відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Частини І: Переліку документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) (документи завантажуються Учасником у складі тендерної пропозиції на етапі «прийому пропозицій») та Додатку 2 до тендерної документації, Документального підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, замовником на підтвердження критерію наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): вимагалося, зокрема: 1.1.Довідка згідно Форми №1 з інформацією про виконання не менше 2 (двох) аналогічних* раніше укладених договорів протягом 2023 - 2024 років. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку: картриджів; витратних та експлуатаційних матеріалів/компонентів для принтерів. 1.2. Скановані копії документів (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на кожен договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. На підтвердження чого Учасником у складі своєї пропозиції надано документ у форматі pdf файл: «Довідка про досвід картриджі», що є Довідкою про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів без номера без дати (далі – Довідка), в якій зазначено перелік з десяти Договорів, укладених протягом 2018 – 2024 року. Але тільки два Договори підпадають під критерій раніше укладених протягом 2023 – 2024 років, а саме Договір на закупівлю товару №11 від 04.04.2023 року з військовою частиною А0704 та Договір №615 від 10.07.2024 року з Департаментом патрульної поліції. Також Учасником у складі своєї пропозиції надано документ у форматі pdf файл: «Договора постачання картриджі» де серед переліку сканованих копій Договорів, є cкановані копії документів, до двох договорів зазначених в Довідці, що підпадають під критерії, що вимагалися Замовником: Договір на закупівлю товару №11 від 04.04.2023 року з військовою частиною А0704; Специфікація товару від 04.04.2023 року (Додаток №1 до Договору №11 від 04.04.2023) та видаткова накладна №1825 від 10.04.2023 року, що підтверджують факт виконання цього Договору. Також в цьому переліку документів є сканована копія другого Договору №615 від 10.07.2024 року з Департаментом патрульної поліції. Але документи, що підтверджують факт виконання другого Договору №615 від 10.07.2024, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, відсутні. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: -скановані копії документів: або лист-відгук або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання Договору №615 від 10.07.2024 з Департаментом патрульної поліції, зазначеного у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів без номера без дати, яку надав Учасник у складі своєї пропозиції під назвою: «Довідка про досвід картриджі»; - або надати оновлену Довідку згідно Форми №1 з інформацією про виконання не менше 2 (двох) аналогічних* раніше укладених договорів протягом 2023 - 2024 років. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку: картриджів; витратних та експлуатаційних матеріалів/компонентів для принтерів. та скановані копії документів до договорів зазначених у оновленій довідці (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на кожен договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання зазначених договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.