Закупівлю оголошено - 17-02-2025, 08:39. Дата останніх змін - 17-02-2025, 08:39

код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку )

код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку )... Державна закупівля - UA-2025-02-17-000201-a код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку ) від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради від 2/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-17-000201-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-17-000206-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 08:39
по 20-02-2025, 06:00

Поставка товару здійснюється за адресою: м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая 54, за рахунок Продавця. Строк поставки товару протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Покупця, але не пізніше 14.03.2025 року. У разі виявлення недостачі товару Продавець повинен на протязі однієї доби, провести поставку товару, якого не достає, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. У разі виявлення неякісного (некомплектного) товару або такого, що не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. Товар повинен бути поставлений в упаковках, які не повинні мати пошкоджень. Транспортування повинно виключати можливість ушкодження або знищення товару до моменту його отримання Покупцем.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
41367
41 367 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
ЄДРПОУ:38563265 Досьє YouControl
Сайт:http://www.smp.zp.ua
Контактна особа:Каріна Ткаченко
Телефон:+380612246921
E-mail:byxsmd@gmail.com
Місцезнаходження:
69057, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий

300
пачка
69002 , Україна , Запорізька область , Запоріжжя , вул. Святого Миколая, 54 ,
по 14-03-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірбілийАктивна17-02-2025, 08:38
ФорматA4 (210х297 мм)Активна17-02-2025, 08:38
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна17-02-2025, 08:38
Кількість аркушіввід 500 до 500штукаАктивна17-02-2025, 08:38
Непрозорістьвід 91 до 96відсотокАктивна17-02-2025, 08:38
Товщинавід 103 до 110мікрометрАктивна17-02-2025, 08:38
Білизна CIEвід 150 до 170відсотокАктивна17-02-2025, 08:38
Щільність паперувід 80 до 80грам на квадратний метрАктивна17-02-2025, 08:38
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 08:39:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 08:38:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, на підставі оформленої належним чином видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, протягом 30 робочих днів з дати одержання товару Покупцем. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем фінансування предмету даного Договору на свій поточний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ