Постачальник зобов'язується поставити Товар в повному обсязі, але не пізніше 07.03.2025 року. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни цього Договору. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
| ЄДРПОУ: | 04060772 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://khm.gov.ua |
| Контактна особа: | Журавльова Тетяна |
| Телефон: | +0382764502 |
| E-mail: | t_zhuravlova@khm.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.