Закупівлю оголошено - 14-02-2025, 13:58. Дата останніх змін - 24-02-2025, 15:19

Захищені носії ключової інформації (токени)

Захищені носії ключової інформації (токени)... Державна закупівля - UA-2025-02-14-007993-a Захищені носії ключової інформації (токени) від замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 2/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-14-007993-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-14-009556-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 13:58
по 19-02-2025, 10:00

Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору. Товар передається Постачальником Замовнику в упаковці (пакуванні), яка відповідає вимогам стандартів або технічних умов. Упаковка (пакування) Товару повинна забезпечувати його схоронність за звичайних умов зберігання і транспортування. Кожне пакувальне місце Товару повинно бути промаркованим на упаковці (пакуванні) чи ярлику відповідно до державних стандартів, технічних умов і виконано таким чином, який виключає його знищення або пошкодження під час транспортування до Замовника. Одночасно з Товаром, Постачальник зобов’язується передати Замовнику документи на Товар (сертифікат якості виробника, паспорт якості, гарантійний талон, тощо). Перехід права власності на Товар відбувається в момент передачі Товару Замовнику та підписання уповноваженими Сторонами видаткової накладної. Ризики випадкового знищення та/або пошкодження Товару переходять до Замовника з моменту передачі товару Замовнику і підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу товару (видаткової накладної). У разі виявлення пошкодженого Товару Замовник в день отримання товару складає Акт пошкодження, якій супроводжується фотофіксацією та направляється в той же день на електрону пошту Постачальника і у 3-денний термін на його юридичну адресу. У разі виявлення неякісного Товару при його введені в експлуатацію у термін гарантійного строку Замовник складає відповідний Акт та направляє його Постачальнику у 3-денний термін в будь-який спосіб (поштою, на електрону адресу, тощо), а Постачальник повинен у термін 5 (п’ять) робочих днів замінити такий Товар на новий. Транспортування заміненого Товару здійснюється за рахунок Постачальника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
22000
22 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:40342220 Досьє YouControl
Сайт:http://kr.consumer.gov.ua/
Контактна особа:Олена Бончук
Телефон:+380522320811
E-mail:anticorruption.sector@gmail.com
Місцезнаходження:
25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, буд. 84
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Захищені носії ключової інформації (токени)

20
штука
25006 , Україна , Кіровоградська область , м. Кропивницький , вул. Тараса Карпи, 84 ,
по 07-03-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендІІТАктивна14-02-2025, 13:57
ІнтерфейсUSBАктивна14-02-2025, 13:57
Матеріал корпусупластикАктивна14-02-2025, 13:57
Експертний висновок ДССЗЗІ УкраїниТакАктивна14-02-2025, 13:57
Гарантійний термінвід 36 до 36Активна14-02-2025, 13:57
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 13:58:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 13:57:43
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за Товар здійснюється за кошти державного бюджету, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Розрахунки проводяться після отримання Замовником Товару, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником належним чином оформленої підписаної видаткової накладної на поставку Товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника, як бюджетної установи, Замовник має право оплатити Товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання бюджетного фінансування закупівлі на свої реєстраційні рахунки.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК′ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Київська область, Київ, Дарницький р-н, ВУЛ. ЯЛТИНСЬКА, буд. 5-Б, 02099, Снопченко Дмитро
          Остаточна пропозиція:
          20 700 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          19-02-2025, 14:26
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-02-14-007993-a-a1
          Номер договору:
          43/2025
          Дата підписання договору:
          24-02-2025, 15:00
          Строк дії договору:
          з 24-02-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Снітко Ірина Володимирівна
          E-mail підписанта:
          info@ealaddin.com.ua
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статут
          Номер IBAN:
          UA833005280000026009401305073
          Телефон підписанта:
          380661485115
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          П’яничук Ігор Миколайович
          E-mail підписанта:
          gudpss@kr.consumer.gov.ua
          Посада підписанта:
          Виконуючий обов’язки начальника Головного управління Держпродспожислужби в Кіровоградській області
          Підписант діє на підставі:
          Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 24.02.2020 № 155 та наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 11.12.2024 № 1091-к
          Номер IBAN:
          UA438201720343120006000094475
          Телефон підписанта:
          +380522321351
          20 700 UAH
          Ціна договору
          17 250 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК′ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          20 700 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          14-02-2025, 14:00:24
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛ-ІТ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          20 700 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          14-02-2025, 14:01:14
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ