Закупівлю оголошено - 14-02-2025, 13:58. Дата останніх змін - 14-02-2025, 13:58

Захищені носії ключової інформації (токени)

Захищені носії ключової інформації (токени)... Державна закупівля - UA-2025-02-14-007993-a Захищені носії ключової інформації (токени) від замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 2/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-14-007993-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-14-009556-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 13:58
по 19-02-2025, 10:00

Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору. Товар передається Постачальником Замовнику в упаковці (пакуванні), яка відповідає вимогам стандартів або технічних умов. Упаковка (пакування) Товару повинна забезпечувати його схоронність за звичайних умов зберігання і транспортування. Кожне пакувальне місце Товару повинно бути промаркованим на упаковці (пакуванні) чи ярлику відповідно до державних стандартів, технічних умов і виконано таким чином, який виключає його знищення або пошкодження під час транспортування до Замовника. Одночасно з Товаром, Постачальник зобов’язується передати Замовнику документи на Товар (сертифікат якості виробника, паспорт якості, гарантійний талон, тощо). Перехід права власності на Товар відбувається в момент передачі Товару Замовнику та підписання уповноваженими Сторонами видаткової накладної. Ризики випадкового знищення та/або пошкодження Товару переходять до Замовника з моменту передачі товару Замовнику і підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу товару (видаткової накладної). У разі виявлення пошкодженого Товару Замовник в день отримання товару складає Акт пошкодження, якій супроводжується фотофіксацією та направляється в той же день на електрону пошту Постачальника і у 3-денний термін на його юридичну адресу. У разі виявлення неякісного Товару при його введені в експлуатацію у термін гарантійного строку Замовник складає відповідний Акт та направляє його Постачальнику у 3-денний термін в будь-який спосіб (поштою, на електрону адресу, тощо), а Постачальник повинен у термін 5 (п’ять) робочих днів замінити такий Товар на новий. Транспортування заміненого Товару здійснюється за рахунок Постачальника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22000
22 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:40342220 Досьє YouControl
Сайт:http://kr.consumer.gov.ua/
Контактна особа:Олена Бончук
Телефон:+380522320811
E-mail:anticorruption.sector@gmail.com
Місцезнаходження:
25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, буд. 84
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Захищені носії ключової інформації (токени)

20
штука
25006 , Україна , Кіровоградська область , м. Кропивницький , вул. Тараса Карпи, 84 ,
по 07-03-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал корпусупластикАктивна14-02-2025, 13:57
ІнтерфейсUSBАктивна14-02-2025, 13:57
БрендІІТАктивна14-02-2025, 13:57
Гарантійний термінвід 36 до 36Активна14-02-2025, 13:57
Експертний висновок ДССЗЗІ УкраїниТакАктивна14-02-2025, 13:57
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 13:58:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 13:57:43
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за Товар здійснюється за кошти державного бюджету, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Розрахунки проводяться після отримання Замовником Товару, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником належним чином оформленої підписаної видаткової накладної на поставку Товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника, як бюджетної установи, Замовник має право оплатити Товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання бюджетного фінансування закупівлі на свої реєстраційні рахунки.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ