Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 17:31. Дата останніх змін - 14-03-2025, 16:17

Папір для друку

Папір для друку... Державна закупівля - UA-2025-02-13-014058-a Папір для друку від замовника КП "ЦЗО ХМР" від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-13-014058-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-002954-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-11-017200-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-003435-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-11-017920-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-07-014502-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-003356-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-001251-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-005236-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-007319-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-006255-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-007310-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-019611-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-009941-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-11-008140-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-07-012785-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 17:31
по 18-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 17:31
по 21-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1859625.32
1 859 625,32 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:18 596,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:37 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КП "ЦЗО ХМР"
ЄДРПОУ:40848524 Досьє YouControl
Контактна особа:Говоруха Карина Володимирівна
Телефон:380577253215
E-mail:k.hovorukha@czo.kh.city
Місцезнаходження:
61052, Україна Харків, вул. Конторська, 35
Замовник(и):
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №9" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Управління соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Управління соціального захисту населення адміністрації Салтівського району Харківської міської ради
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТА ПРИВАТИЗАЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІКИ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №26" Харківської міської ради
Адміністрація Салтівського району Харківської міської ради
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ"
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Комунальне підприємство "Сучасне місто"
Комунальне підприємство "Харківське міське бюро технічної інвентаризації" Харківської міської ради
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Папір для друку
1 859 625,32 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №9" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
22658190

Папір для друку А4

600
пачка
61172 Україна Харківська область Харків вул. Роганська, 130-A.
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Управління соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
26281752

Папір для друку А5

180
пачка
61172 Україна Харківська область Харків вул. Роганська, 130-A.
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
22689195

Папір для друку А4

360
пачка
61007 Україна Харківська область Харків вул. Біблика, буд.6.
по 30-04-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
40214227

Папір для друку А4

1 200
пачка
61115 Україна Харківська область Харків проспект Олександрівський, буд. 122.
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Управління соціального захисту населення адміністрації Салтівського району Харківської міської ради
25864181

Папір для друку А4

600
пачка
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, буд.4.
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТА ПРИВАТИЗАЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІКИ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
14095412

Папір для друку А4

1 250
пачка
61121 Україна Харківська область Харків проспект Тракторобудівників, 144
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №26" Харківської міської ради
02003698

Папір для друку А4

400
пачка
61003 Україна Харківська область Харків майдан Конституції, 16
по 30-04-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Адміністрація Салтівського району Харківської міської ради
37459167

папір для друку А4

700
пачка
61101 Україна Харківська область Харків вул. Двадцять третього Серпня, 23-А.
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
02003474

Папір для друку А4

500
пачка
61001 Україна Харківська область Харків вул. Юр’ївська, 13
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
03362152

Папір для друку А4

1 300
пачка
61064 Україна Харківська область Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
37766028

Папір для друку А4

1 100
пачка
61145 Україна Харківська область Харків вул. Клочківська 195-А
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ"
34755720

Папір для друку А5

20
пачка
61145 Україна Харківська область Харків вул. Клочківська 195-А
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
44591908

Папір для друку А3

5
пачка
61145 Україна Харківська область Харків вул. Клочківська 195-А
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне підприємство "Сучасне місто"
01550814

Папір для друку А4

300
пачка
61000 Україна Харківська область Харків за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне підприємство "Харківське міське бюро технічної інвентаризації" Харківської міської ради
03355057

Папір для друку А4

800
пачка
61000 Україна Харківська область Харків за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
44591908

Папір для друку А4

616
пачка
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, 4
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне підприємство "Сучасне місто"
01550814

Папір для друку А4

500
пачка
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, 4
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне підприємство "Харківське міське бюро технічної інвентаризації" Харківської міської ради
03355057

Папір для друку А4

1 500
пачка
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, 4
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне підприємство "Харківське міське бюро технічної інвентаризації" Харківської міської ради
03355057

Папір для друку А3

20
пачка
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, 4
по 25-12-2025
30197630-1
Папір для друку


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-02-2025 по 01-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Антон
Остаточна пропозиція:
1 627 200,30 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-02-2025, 14:57
Період подачі оскарження:
по 03-03-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c6
Номер договору:
7
Дата підписання договору:
11-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-03-2025 по 31-12-2025
53 520 UAH
Ціна договору
44 600 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c12
Номер договору:
62
Дата підписання договору:
10-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-03-2025 по 31-12-2025
107 040 UAH
Ціна договору
89 200 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c5
Номер договору:
1203
Дата підписання договору:
12-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-03-2025 по 31-12-2025
167 250 UAH
Ціна договору
139 375 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c4
Номер договору:
3
Дата підписання договору:
10-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-03-2025 по 31-12-2025
80 280 UAH
Ціна договору
66 900 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c3
Номер договору:
П-2210
Дата підписання договору:
06-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 06-03-2025 по 31-12-2025
160 560 UAH
Ціна договору
133 800 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c8
Номер договору:
14
Дата підписання договору:
07-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 07-03-2025 по 31-12-2025
66 900 UAH
Ціна договору
55 750 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c7
Номер договору:
11
Дата підписання договору:
10-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-03-2025 по 31-12-2025
93 660 UAH
Ціна договору
78 050 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c9
Номер договору:
11/3-25
Дата підписання договору:
11-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-03-2025 по 31-12-2025
173 940 UAH
Ціна договору
144 950 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c14
Номер договору:
12/3/25
Дата підписання договору:
12-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-03-2025 по 31-12-2025
66 900 UAH
Ціна договору
55 750 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c10
Номер договору:
03/11-2
Дата підписання договору:
11-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-03-2025 по 31-12-2025
149 929,50 UAH
Ціна договору
124 941,25 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c11
Номер договору:
1103
Дата підписання договору:
11-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-03-2025 по 31-12-2025
40 140 UAH
Ціна договору
33 450 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c2
Номер договору:
10
Дата підписання договору:
11-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-03-2025 по 31-12-2025
48 168 UAH
Ціна договору
40 140 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c1
Номер договору:
27-10
Дата підписання договору:
06-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 06-03-2025 по 31-12-2025
92 970 UAH
Ціна договору
77 475 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c15
Номер договору:
11-03-2025-Б
Дата підписання договору:
11-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-03-2025 по 31-12-2025
206 058 UAH
Ціна договору
171 715 UAH
Ціна договору без ПДВ
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014058-a-c13
Номер договору:
4/ДЗВ-25
Дата підписання договору:
10-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-03-2025 по 31-12-2025
82 420,80 UAH
Ціна договору
68 684 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 627 200,30 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 17:03:53
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
3. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
4. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
5. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.99
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:27
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:27
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:29:44
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          4. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          9. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Папір для друку
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 37 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. , Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 37 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
          1,99
          Пошук...
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Папір для друку
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Документальним підтвердженням про досвід виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі повинні бути наступні документи: 1) аналогічний договір* або його копія (не менше 1-ого), 2) лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо. Аналогічним вважається договір на поставку/закупівлю: - Папір для друку * учасник може не висвітлювати відомості, які можуть становити комерційну таємницю у разі, якщо це не заважає встановити відповідність кваліфікаційним вимогам; договір/копія договору повинно бути надано в такому обсязі, щоб замовнику можна було встановити відповідність кваліфікаційним вимогам (встановити: чи є наданий договір аналогічним), тобто у разі необхідності - завантажити відповідний додаток до договору (специфікацію тощо)). У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ