Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом у користуванні Замовником товару зазначеної торгової марки, з дотриманням принципів максимальної економії та ефективності, а також з метою закупівлі якісного товару. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість Товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 116 522,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 582,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38727770 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uspa.gov.ua |
| Контактна особа: | Катерина Юрах |
| Телефон: | 380487759516 |
| E-mail: | Kateryna.Yurakh@uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, проспект Берестейський, 14 |
2 |
Відповідальним підрозділом за закупівлю – відділом адміністративно-господарського забезпечення апарату управління ДП «АМПУ» було надано службовий лист вх.№ .№ УО-113 від 26.02.2025 року, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040, в якій зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040 відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначених тендерною документацією, але відсутні посилання на вільні джерела інформації (інтернет-ресурс, сайт тощо), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару, а також не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме: в довідка в довільні формі, не містить предмету договору. Також, службою аналізу та управління ризиками апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-112 від 26.02.2025 року, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040. Аналізом відомостей стосовно ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040 наявних в інформаційно-аналітичній системі пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «Clarity Project» та «YouControl» встановлено, що до учасника процедури закупівлі не застосовано санкцій у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель, до службових осіб учасника закупівлі не застосовано спеціальних економічних санкцій, учасник процедури не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник не перебуває в процесі припинення. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-115 від 27.02.2025 року, в якій зазначено, що за результатами перевірки інформації з відкритих джерел (щодо учасників відкритих торгів і керівника замовника), відсутня достовірна незаперечна інформація й докази наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій та відмови учасникам процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1, 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040 виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме вимогам: - Додатку 1 Тендерної документації (далі – ТД); - пп.3.1. п. 3 Додатку 3 до ТД; - пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 3 до ТД. Відповідно до п. 43 Постанови, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги протокол засідання робочої групи від 27.02.2025, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель наступного змісту: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) Учасником при наданні пропозиції «еквіваленту» не надано посилання на вільні джерела інформації (інтернет-ресурс, сайт тощо), де міститься інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого товару, що не відповідає вимогам, зазначених у примітках Додатку 1 та пп. 3.1. п. 3 Додатку 3 до ТД. 1.2) Учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 20.02. 2025 року вих. № 342/25, але не зазначив предмет договору , що не відповідає вимогам пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 3 до ТД. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.) Додаток 1 та пп. 3.1. п. 3 Додатку 3 до ТД: У разі якщо Учасником пропонується «еквівалент» товару, усі технічні та якісні характеристики запропонованого товару повинні відповідати усім технічним та усім якісним характеристикам, які висуває Замовник до товару, або повинні бути не гірші, ніж характеристики заявлених товарів, що вимагається Замовником. При наданні пропозиції «еквіваленту» зазначеного товару за предметом закупівлі, необхідно обов’язково зазначити повний опис запропонованого товару з посиланням на вільні джерела інформації (інтернет-ресурс, сайт тощо), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару. 2.2) пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 3 до ТД: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Замовник встановлює кваліфікаційні критерії та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи (фізичної особи-підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040 необхідно: 3.1.) Завантажити документ, що містить повний опис запропонованого товару з посиланням на вільні джерела інформації (інтернет-ресурс, сайт тощо), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару. 3.2.) Завантажити виправлену Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи (фізичної особи-підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.