Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 16:54. Дата останніх змін - 10-03-2025, 09:28

Шредери

Шредери... Державна закупівля - UA-2025-02-13-013613-a Шредери від замовника ДП "АМПУ" від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-13-013613-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-04-005539-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 16:54
по 21-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 16:54
по 24-02-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-02-2025, 11:49
по 25-02-2025, 12:18

Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00

Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом у користуванні Замовником товару зазначеної торгової марки, з дотриманням принципів максимальної економії та ефективності, а також з метою закупівлі якісного товару. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість Товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
116522.67
116 522,67 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:582,61 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38727770 Досьє YouControl
Сайт:http://uspa.gov.ua
Контактна особа:Катерина Юрах
Телефон:380487759516
E-mail:Kateryna.Yurakh@uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
01135, Україна, Київська область,Київ, проспект Берестейський, 14
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Шредери
116 522,67 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-02-2025, 11:49
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шредери

8
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-05-2025
30191400-8
Шредери


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "САНТАРЕКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-02-2025 по 05-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Потьомкінська, 131Б, 54009, Копотієнко Олег Федорович
Остаточна пропозиція:
86 198,80 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
94 950,08 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-03-2025, 16:27
Період подачі оскарження:
по 09-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-02-25, 16:58:24
24

Відповідальним підрозділом за закупівлю – відділом адміністративно-господарського забезпечення апарату управління ДП «АМПУ» було надано службовий лист вх.№ .№ УО-113 від 26.02.2025 року, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040, в якій зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040 відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначених тендерною документацією, але відсутні посилання на вільні джерела інформації (інтернет-ресурс, сайт тощо), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару, а також не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме: в довідка в довільні формі, не містить предмету договору. Також, службою аналізу та управління ризиками апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-112 від 26.02.2025 року, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040. Аналізом відомостей стосовно ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040 наявних в інформаційно-аналітичній системі пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «Clarity Project» та «YouControl» встановлено, що до учасника процедури закупівлі не застосовано санкцій у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель, до службових осіб учасника закупівлі не застосовано спеціальних економічних санкцій, учасник процедури не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник не перебуває в процесі припинення. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-115 від 27.02.2025 року, в якій зазначено, що за результатами перевірки інформації з відкритих джерел (щодо учасників відкритих торгів і керівника замовника), відсутня достовірна незаперечна інформація й докази наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій та відмови учасникам процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1, 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040 виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме вимогам: - Додатку 1 Тендерної документації (далі – ТД); - пп.3.1. п. 3 Додатку 3 до ТД; - пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 3 до ТД. Відповідно до п. 43 Постанови, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги протокол засідання робочої групи від 27.02.2025, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель наступного змісту: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) Учасником при наданні пропозиції «еквіваленту» не надано посилання на вільні джерела інформації (інтернет-ресурс, сайт тощо), де міститься інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого товару, що не відповідає вимогам, зазначених у примітках Додатку 1 та пп. 3.1. п. 3 Додатку 3 до ТД. 1.2) Учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 20.02. 2025 року вих. № 342/25, але не зазначив предмет договору , що не відповідає вимогам пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 3 до ТД. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.) Додаток 1 та пп. 3.1. п. 3 Додатку 3 до ТД: У разі якщо Учасником пропонується «еквівалент» товару, усі технічні та якісні характеристики запропонованого товару повинні відповідати усім технічним та усім якісним характеристикам, які висуває Замовник до товару, або повинні бути не гірші, ніж характеристики заявлених товарів, що вимагається Замовником. При наданні пропозиції «еквіваленту» зазначеного товару за предметом закупівлі, необхідно обов’язково зазначити повний опис запропонованого товару з посиланням на вільні джерела інформації (інтернет-ресурс, сайт тощо), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару. 2.2) пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 3 до ТД: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Замовник встановлює кваліфікаційні критерії та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи (фізичної особи-підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040 необхідно: 3.1.) Завантажити документ, що містить повний опис запропонованого товару з посиланням на вільні джерела інформації (інтернет-ресурс, сайт тощо), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару. 3.2.) Завантажити виправлену Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи (фізичної особи-підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-02-25, 16:58:24
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-013613-a-b1
Номер договору:
22-В-АМПУ-25
Дата підписання договору:
10-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-03-2025 по 31-05-2025
103 438,56 UAH
Ціна договору
86 198,80 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "САНТАРЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
86 198,80 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
94 950,08 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-02-2025, 14:38:20
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
довідка аналог.pdf, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП ""Салон "Софт""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
86 200 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
116 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 14:20:27
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка про досвід виконання аналогічних договорів шредери 2023-2024 СОФТ.pdf.p7s, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
Доказ:
Документ
Договори, накладні, листи відгуки 2023-2024.pdf.p7s, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОМІКС ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
92 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
99 660 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-02-2025, 16:52:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
1.1.1.Довідка про аналогічні договори.pdf, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
Доказ:
Документ
1.1.2.БФ_.ДОГОВІР ПОСТАВКИ__МОМ-2023-10-8_9_10.pdf, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
Доказ:
Документ
1.1.2.БФ_.ДОГОВІР ПОСТАВКИ__МОМ-2023-10-15_16.pdf, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
Доказ:
Документ
1.1.2_БФ_ДОГОВІР ПОСТАВКИ__МОМ-2023-10-5.pdf, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
Доказ:
Документ
1.1.2_БФДог_10-8-9-10_Д-3_5898.33.pdf, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
Доказ:
Документ
1.1.3_Видатк.Накл.дог Метрополітен.pdf, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
Доказ:
Документ
1.1.4.1_Лист-відгук_Метрополітен.pdf, 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено13-02-2025, 16:54:36
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 14:13:33
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:54:29
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:54:29
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 14:12:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 14:12:44
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 14:12:44
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 14:12:44
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Шредери
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 16:54:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: , 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи (фізичної особи-підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. 1.1.2. Позитивний лист-відгук у довільній формі (оригінал або завірена учасником копія) від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору та/або видаткова(-і) накладна(-і) та/або накладна(-і) та/або акт(-и) прийому передачі на поставку товару за вказаним(-и) у довідці договором(-ми), складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». * * під аналогічним за предметом закупівлі договором, слід розуміти договір на постачання шредерів та/або знищувачів документів. (детально в додатку 3 до ТД).
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ