Закупівлю оголошено - 12-02-2025, 16:46. Дата останніх змін - 12-02-2025, 16:46

Папір Color Copy A3, 300 гм 125sh

Папір Color Copy A3, 300 гм 125sh... Державна закупівля - UA-2025-02-12-013812-a Папір Color Copy A3, 300 гм 125sh від замовника ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПОЛІГРАФІЇ" від 2/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-12-013812-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-12-016656-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 16:46
по 17-02-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
12340
12 340 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПОЛІГРАФІЇ"
ЄДРПОУ:05537093 Досьє YouControl
Контактна особа:Климишин Ігор Петрович
Телефон:0322358758
E-mail:stavropihilske@gmail.com
Місцезнаходження:
79008, Україна, Львівська область,Львів, вул. Івана Федоровича, будинок 9
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

10
пачка
79008 , Україна , Львівська область , Львів , Федоровича, 9 ,
по 24-02-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендCOLOR COPYАктивна12-02-2025, 16:46
КолірбілийАктивна12-02-2025, 16:46
ФорматA3 (297х420 мм)Активна12-02-2025, 16:46
Кількість аркушіввід 125 до 125штукиАктивна12-02-2025, 16:46
Щільність паперувід 300 до 300г/м²Активна12-02-2025, 16:46
Білизна CIEвід 161 до 161%Активна12-02-2025, 16:46
Recycling (з вторинной сировини)Так, НіАктивна12-02-2025, 16:46
Непрозорістьвід 100 до 100%Активна12-02-2025, 16:46
Товщинавід 305 до 305мкмАктивна12-02-2025, 16:46
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 16:46:30
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 16:45:59
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ