Закупівлю оголошено - 12-02-2025, 12:17. Дата останніх змін - 25-02-2025, 14:48

Багатофункціональний пристрій для сканування та друку

Багатофункціональний пристрій для сканування та друку... Державна закупівля - UA-2025-02-12-006251-a Багатофункціональний пристрій для сканування та друку від замовника НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 2/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-12-006251-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 12:17
по 18-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-02-2025, 00:00
по 20-02-2025, 06:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
641190
641 190 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:6 411,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08610502 Досьє YouControl
Сайт:http://nangu.edu.ua/
Контактна особа:Тарас Божок
Телефон:+380577323766
E-mail:zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Багатофункціональний пристрій ...
641 190 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Багатофункціональний пристрій для сканування та друку

1
комплект
Україна м. Харків
по 10-12-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Бест Прінт"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киев, 02096, м. Київ, вул. Ялтинська 14, кв. 89, 02096, Александр Гречанюк
Остаточна пропозиція:
608 700 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-02-2025, 12:11

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-02-25, 10:26:27
24

Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що дана пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до пункту 10 частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. При розгляді найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника було виявлене наступне: Додатком 1 Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником та/або переможцем у складі пропозиції до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося наступне: підпунктом 10 - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення (у разі відсутності загального доступу до такого реєстру). Оскільки в пропозиції учасника відсутній даний документ дана вимога в цій частині не виконана. підпунктом 11 - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на керівника. Оскільки в пропозиції учасника відсутній даний документ дана вимога в цій частині не виконана. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення певної невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-25, 10:26:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-12-006251-a-c1
Номер договору:
71/ННЦ
Дата підписання договору:
25-02-2025, 14:46
Строк дії договору:
з 25-02-2025 по 31-12-2025
608 700 UAH
Ціна договору
507 250 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "Бест Прінт"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
608 700 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-02-2025, 11:17:15
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 12:21:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 12:17:17
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 12:17:17
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ