Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 278 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 570 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету" |
| ЄДРПОУ: | 03772447 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Анатоліївна Кириленко |
| Телефон: | +380506715746 |
| E-mail: | katyrinapoltava@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Г.Сковороди, буд. 18 |
3 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» №11/02 від 17.02.2025 р. (файл формату pdf «57370579_пропозиція»), однак у комірках «керівник учасника», «бухгалтер», «уповноважена особа учасника» Таблиці 1 даної форми «Пропозиція» не зазначено e-mail за кожною позицією окремо. Також, у комірці «Вартість пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 даної форми «Пропозиція» учасником зазначено вартість пропозиції без ПДВ цифрами та літерами. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації учасник не повинен відступати від встановленої форми. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із зазначенням e-mail у комірках «керівник учасника», «бухгалтер», «уповноважена особа учасника» Таблиці 1 та вартість пропозиції без ПДВ виключно літерами у комірці «Вартість пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3. 2. Виявлені невідповідності: положеннями п.1 приміток Додатку 2.1 Документації визначено, що учасник, на виконання вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначеної у Додатку 2 Тендерної документації, повинен подати у складі своєї пропозиції за встановленим вище зразком (формою) через електронний майданчик у Cистему інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, шляхом завантаження файлу, у форматі доступному для відображення такого електронного документа (наприклад: - *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Учасник не повинен відступати від встановленої форми. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) №5/02 від 17.02.2025 року (файл формату pdf «Кваліфікаційні критерії»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • у п.1 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» зазначено назву предмета закупівлі «ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери, ноутбуки для Бродівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 Бродівської міської ради)». Згідно з п.1.2. Розділу І. «Предмет договору» Договору №498 від 06.12.2023 року, найменування та кількість товару – відповідно до Специфікації (Додаток №1), однак найменування зазначене в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) №5/02 від 17.02.2025 року не відповідає найменуванням вказаним в Додатку 1 до Договору №498 від 06.12.2023 року; • у п.1, 2 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» не зазначено обсяг; • у п.1 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» зазначено місце постачання товару(ів) – м. Броди, вул. Василя Стуса 22, однак згідно з п.5.2. Розділу 5. «Поставка товару» Договору №498 від 06.12.2023 року, місце поставки товару – 80600, Львівська обл., Золочівський р-н., м. Броди, вул. Шкільна, 1; • у п.2 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» зазначено назву предмета закупівлі «ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)». Згідно з п.1.2. Розділу І. «Предмет договору» Договору №24-04-24/ВТ від 24 квітня 2024 року, найменування (асортимент) товару, кількість та вимоги щодо комплектності товару, який підлягає поставці за Договором, визначаються Специфікацією (Додаток №1 до цього Договору), що є невід’ємною частиною договору, однак найменування зазначене в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) №5/02 від 17.02.2025 року не відповідає найменуванню вказаному в Додатку 1 до Договору №24-04-24/ВТ від 24 квітня 2024 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 приміток Додатку 2.1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) №5/02 від 17.02.2025 року із урахуванням виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.