Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 81 108 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 622,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету" |
| ЄДРПОУ: | 03772447 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Анатоліївна Кириленко |
| Телефон: | +380506715746 |
| E-mail: | katyrinapoltava@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Г.Сковороди, буд. 18 |
2 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано Пропозицію від 18 лютого 2025 р. (файл формату pdf «специфікація»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • у комірці «Відомості про керівництво» Таблиці 1 відсутній вираз «(зазначається ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо)», що не відповідає формі «Пропозиція» Додатку 7 Документації. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації учасник не повинен відступати від встановленої форми; • у комірках «керівник учасника», «бухгалтер», «уповноважена особа учасника» Таблиці 1 не зазначено ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації у разі якщо функції керівника, бухгалтера та уповноваженої особи учасника, здійснюється одноосібно, інформація у відведених на те комірках може повторюватись, що свідчитиме в подальшому про факт наявності всіх необхідних повноважень в однієї особи; • у п.2 колонки «НАЙМЕНУВАННЯ, яке пропонується учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації договору» Таблиці 2 не зазначено найменування яке пропонується учасником; • в Таблиці 3 відсутні комірки «ПДВ (___%)» та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)», що не відповідає формі «Пропозиція» Додатку 7 Документації. Положеннями приміток Додатку 7 Документації встановлено, що учасник не повинен відступати від встановленої форми. У разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із зазначенням: • у Таблиці 1 назву комірця «Відомості про керівництво» із виразом «(зазначається ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо)», у відповідності до форми «Пропозиція» Додатку 7 Документації; • ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо у комірках «керівник учасника», «бухгалтер», «уповноважена особа учасника» Таблиці 1; • найменування яке пропонується учасником у п.2 колонки «НАЙМЕНУВАННЯ, яке пропонується учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації договору» Таблиці 2 у відповідності до товару що пропонується учасником та зазначений у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) (файл формату pdf «Технічні якості»). • комірки «ПДВ (___%)» та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» Таблиці 3 у відповідності до форми «Пропозиція» Додатку 7 Документації. У разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість. 2. Виявлені невідповідності: вимогами п.7 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. Вимогами п.5 Розділу І Додатку 5 Документації передбачено, що за результатом ознайомлення умов проекту договору, що пропонуються замовником та з метою надання погодження з ними та істотними умовами, які будуть до нього включені за результатом прийняття пропозицій Учасника, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору, що викладені у Додатку 5 Документації. У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 5 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору, що викладені у Додатку 5 Документації. 3. Виявлені невідповідності: згідно з положеннями п.1 приміток Додатку 2.1 Документації учасник, на виконання вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначеної у Додатку 2 Тендерної документації, повинен подати у складі своєї пропозиції за встановленим у Додатку 2.1 Документації зразком (формою) через електронний майданчик у Cистему інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, шляхом завантаження файлу, у форматі доступному для відображення такого електронного документа (наприклад: - *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Учасник не повинен відступати від встановленої форми. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору б/н від 18.02.2025 р. (файл формату pdf «Довідка про наявність досвіду»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • у п.1 колонки «Предмет закупівлі» не зазначено кількість Комплекту Logitech MK 120 USB UA Black; • у п.1 колонки «Предмет закупівлі» не зазначено вартість договору; • У п.1 колонки «Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.Б. відповідальної особи замовника» зазначено ЄДРПОУ 3851703995, однак вказаний код ЄДРПОУ належить учаснику ФОП «Бідний Віталій Сергійович». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 приміток Додатку 2.1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору б/н від 18.02.2025 р. із зазначенням: • кількості Комплекту Logitech MK 120 USB UA Black у п.1 колонки «Предмет закупівлі»; • вартості договору у п.1 колонки «Предмет закупівлі»; • коду ЄДРПОУ Покупця ФОП «Сипко Тарас Миколайович» у п.1 колонки «Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.Б. відповідальної особи замовника». 4.Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). У складі пропозиції учасником надано Витяг з реєстру платників єдиного податку № 5805 (файл формату pdf «Витяг_з_реєстру_платників_єдиного_податку»), однак у даному витязі відсутні дата видачі витягу та посада, підпис, печатка, П.І.Б Керівника контролюючого органу (уповноважена особа). Також, у комірках «із реєстрацією ПДВ», «без реєстрації ПДВ» відсутня відповідна позначка. Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Витяг з реєстру платників податку єдиного податку завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів та з заповненою інформацією у комірках «із реєстрацією ПДВ», «без реєстрації ПДВ». 5.Виявлені невідповідності: вимогами п.4.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців ). У складі пропозиції учасником надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл формату pdf «Виписка з ЄДР») та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл формату pdf «Витяг з ЄДР»), однак на даних Виписці та Витягу відсутні підписи та печатки уповноважених осіб компетентних органів. Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів та/або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів або з QR-кодом необхідним для перевірки достовірності зазначеної інформації та/або Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів.
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» від 18.02.2025 р. (файл формату pdf «Тендерна пропозиція»), однак у комірці «бухгалтер» та «уповноважена особа учасника» Таблиці 1 даної форми «Пропозиція» відсутня інформація щодо ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації інформація із відомостями про керівництво (учасника) заповнюється у відповідності до займаних посад або покладених (взятих) належним чином зобов’язань. У разі якщо функції керівника, бухгалтера та уповноваженої особи учасника, здійснюється одноосібно, інформація у відведених на те комірках може повторюватись, що свідчитиме в подальшому про факт наявності всіх необхідних повноважень в однієї особи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із зазначенням ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо у комірці «бухгалтер» та «уповноважена особа учасника» Таблиці 1. 2.Виявлені невідповідності: згідно з положеннями п.1 приміток Додатку 2.1 Документації учасник, на виконання вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначеної у Додатку 2 Тендерної документації, повинен подати у складі своєї пропозиції за встановленим у Додатку 2.1 Документації зразком (формою) через електронний майданчик у Cистему інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, шляхом завантаження файлу, у форматі доступному для відображення такого електронного документа (наприклад: - *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Учасник не повинен відступати від встановленої форми. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл формату pdf «Досвід 3021»), однак таблиця надана у даній довідці не відповідає формі встановленій у Додатку 2.1 Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 приміток Додатку 2.1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати, за встановленим у Додатку 2.1 Документації зразком (формою) інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, шляхом завантаження файлу, у форматі доступному для відображення такого електронного документа. 3.Виявлені невідповідності: вимогами п.1 Розділу І Додатку 6 Документації передбачено, що відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». У складі пропозиції учасником надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) (файл формату pdf «Технічна пропозиція»), однак у п.1 – 43 колонки «Відповідність» не зазначено «ТАК» або «НІ». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу І Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у п.1-43 колонки «Відповідність». 4.Виявлені невідповідності: вимогами п.7 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. Вимогами п.5 Розділу І Додатку 5 Документації передбачено, що за результатом ознайомлення умов проекту договору, що пропонуються замовником та з метою надання погодження з ними та істотними умовами, які будуть до нього включені за результатом прийняття пропозицій Учасника, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору, що викладені у Додатку 5 Документації. У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 5 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. 5.Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1. Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). Також, вимогами п.3.3 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, у разі, якщо суб’єкт господарювання не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати інформацію, в якій буде відображено інформацію про систему оподаткування відповідного суб’єкта господарювання та ставку податку. У складі пропозиції відсутні відповідні документи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1. Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку) або у разі, якщо суб’єкт господарювання не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати інформацію, в якій буде відображено інформацію про систему оподаткування відповідного суб’єкта господарювання та ставку податку. 6.Виявлені невідповідності: вимогами п.4.5 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом. Документи надані у складі пропозиції свідчать про те, що учасник не використовує у своїй підприємницькій діяльності печатку, про що також учасником зазначено в Довідці (файл формату pdf «2. Довідка про відсутність печатки»). Однак, у складі пропозиції відсутня копія внутрішнього розпорядчого документу (копія наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з не використанням печатки(ок) підприємства. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.5 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з не використанням печатки(ок) підприємства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.