Закупівлю оголошено - 11-02-2025, 13:57. Дата останніх змін - 20-03-2025, 10:51

монітор Vinga 24S110-11B (або еквівалент) (30231000-7 - Екрани комп’ютерних моніторів та консолі), відеокарта GeForce RTX 3060 (або еквівалент) (30236200-4 - Обладнання для обробки даних), маніпулятор типу "миша" Gemix GM145 (або еквівалент) (30237410-6 - Комп’ютерні миші), клавіатура Gembird KB-MCH-04-UA (або еквівалент) (30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури), веб-камера Dynamode H9 FullHD Silver-Black (H9) (або еквівалент) (30237240-3 - Веб-камери)

монітор Vinga 24S110-11B (або еквівалент) (30231000-7 - Екрани комп’ютерних моніторів та консолі), відеокарта GeForce RTX 3060 (або еквівалент) (30236... Державна закупівля - UA-2025-02-11-007874-a монітор Vinga 24S110-11B (або еквівалент) (30231000-7 - Екрани комп’ютерних моніторів та консолі), відеокарта GeForce RTX 3060 (або еквівалент) (30236200-4 - Обладнання для обробки даних), маніпулятор типу "миша" Gemix GM145 (або еквівалент) (30237410-6 - Комп’ютерні миші), клавіатура Gembird від замовника Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету" від 2/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-11-007874-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-06-010719-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 13:57
по 16-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 13:57
по 19-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-02-2025, 12:30
по 19-02-2025, 12:59

Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
81108
81 108 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 622,16 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету"
ЄДРПОУ:03772447 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Анатоліївна Кириленко
Телефон:+380506715746
E-mail:katyrinapoltava@gmail.com
Місцезнаходження:
36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Г.Сковороди, буд. 18
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
монітор Vinga 24S110-11B (або ...
81 108 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-02-2025, 12:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

монітор Vinga 24S110-11B (або еквівалент)

19
штука
36003 Україна Полтавська область м. Полтава вул.Сковороди, 18
по 31-12-2025
30231000-7
Екрани комп’ютерних моніторів та консолі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

відеокарта GeForce RTX 3060 (або еквівалент)

1
штука
36003 Україна Полтавська область м. Полтава вул.Сковороди, 18
по 31-12-2025
30236200-4
Обладнання для обробки даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

маніпулятор типу "миша" Gemix GM145 (або еквівалент)

19
штука
36003 Україна Полтавська область м. Полтава вул.Сковороди, 18
по 31-12-2025
30237410-6
Комп’ютерні миші


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

клавіатура Gembird KB-MCH-04-UA (або еквівалент)

19
штука
36003 Україна Полтавська область м. Полтава вул.Сковороди, 18
по 31-12-2025
30237460-1
Комп’ютерні клавіатури


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

веб-камера Dynamode H9 FullHD Silver-Black (H9) (або еквівалент)

1
штука
36003 Україна Полтавська область м. Полтава вул.Сковороди, 18
по 31-12-2025
30237240-3
Веб-камери


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Бідний Віталій Сергійович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-03-2025 по 11-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, село Розсошенці, вулиця Геофізична, будинок 2, квартира 5, 37950, Віталій Бідний
Остаточна пропозиція:
73 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
81 108 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-03-2025, 11:16
Період подачі оскарження:
по 16-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-03-25, 10:22:05
24

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано Пропозицію від 18 лютого 2025 р. (файл формату pdf «специфікація»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • у комірці «Відомості про керівництво» Таблиці 1 відсутній вираз «(зазначається ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо)», що не відповідає формі «Пропозиція» Додатку 7 Документації. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації учасник не повинен відступати від встановленої форми; • у комірках «керівник учасника», «бухгалтер», «уповноважена особа учасника» Таблиці 1 не зазначено ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації у разі якщо функції керівника, бухгалтера та уповноваженої особи учасника, здійснюється одноосібно, інформація у відведених на те комірках може повторюватись, що свідчитиме в подальшому про факт наявності всіх необхідних повноважень в однієї особи; • у п.2 колонки «НАЙМЕНУВАННЯ, яке пропонується учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації договору» Таблиці 2 не зазначено найменування яке пропонується учасником; • в Таблиці 3 відсутні комірки «ПДВ (___%)» та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)», що не відповідає формі «Пропозиція» Додатку 7 Документації. Положеннями приміток Додатку 7 Документації встановлено, що учасник не повинен відступати від встановленої форми. У разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із зазначенням: • у Таблиці 1 назву комірця «Відомості про керівництво» із виразом «(зазначається ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо)», у відповідності до форми «Пропозиція» Додатку 7 Документації; • ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо у комірках «керівник учасника», «бухгалтер», «уповноважена особа учасника» Таблиці 1; • найменування яке пропонується учасником у п.2 колонки «НАЙМЕНУВАННЯ, яке пропонується учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації договору» Таблиці 2 у відповідності до товару що пропонується учасником та зазначений у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) (файл формату pdf «Технічні якості»). • комірки «ПДВ (___%)» та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» Таблиці 3 у відповідності до форми «Пропозиція» Додатку 7 Документації. У разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість. 2. Виявлені невідповідності: вимогами п.7 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. Вимогами п.5 Розділу І Додатку 5 Документації передбачено, що за результатом ознайомлення умов проекту договору, що пропонуються замовником та з метою надання погодження з ними та істотними умовами, які будуть до нього включені за результатом прийняття пропозицій Учасника, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору, що викладені у Додатку 5 Документації. У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 5 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору, що викладені у Додатку 5 Документації. 3. Виявлені невідповідності: згідно з положеннями п.1 приміток Додатку 2.1 Документації учасник, на виконання вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначеної у Додатку 2 Тендерної документації, повинен подати у складі своєї пропозиції за встановленим у Додатку 2.1 Документації зразком (формою) через електронний майданчик у Cистему інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, шляхом завантаження файлу, у форматі доступному для відображення такого електронного документа (наприклад: - *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Учасник не повинен відступати від встановленої форми. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору б/н від 18.02.2025 р. (файл формату pdf «Довідка про наявність досвіду»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • у п.1 колонки «Предмет закупівлі» не зазначено кількість Комплекту Logitech MK 120 USB UA Black; • у п.1 колонки «Предмет закупівлі» не зазначено вартість договору; • У п.1 колонки «Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.Б. відповідальної особи замовника» зазначено ЄДРПОУ 3851703995, однак вказаний код ЄДРПОУ належить учаснику ФОП «Бідний Віталій Сергійович». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 приміток Додатку 2.1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору б/н від 18.02.2025 р. із зазначенням: • кількості Комплекту Logitech MK 120 USB UA Black у п.1 колонки «Предмет закупівлі»; • вартості договору у п.1 колонки «Предмет закупівлі»; • коду ЄДРПОУ Покупця ФОП «Сипко Тарас Миколайович» у п.1 колонки «Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.Б. відповідальної особи замовника». 4.Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). У складі пропозиції учасником надано Витяг з реєстру платників єдиного податку № 5805 (файл формату pdf «Витяг_з_реєстру_платників_єдиного_податку»), однак у даному витязі відсутні дата видачі витягу та посада, підпис, печатка, П.І.Б Керівника контролюючого органу (уповноважена особа). Також, у комірках «із реєстрацією ПДВ», «без реєстрації ПДВ» відсутня відповідна позначка. Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Витяг з реєстру платників податку єдиного податку завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів та з заповненою інформацією у комірках «із реєстрацією ПДВ», «без реєстрації ПДВ». 5.Виявлені невідповідності: вимогами п.4.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців ). У складі пропозиції учасником надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл формату pdf «Виписка з ЄДР») та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл формату pdf «Витяг з ЄДР»), однак на даних Виписці та Витягу відсутні підписи та печатки уповноважених осіб компетентних органів. Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів та/або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів або з QR-кодом необхідним для перевірки достовірності зазначеної інформації та/або Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-03-25, 10:22:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-11-007874-a-c2
Номер договору:
25
Дата підписання договору:
20-03-2025, 10:44
Строк дії договору:
з 20-03-2025 по 31-12-2025
73 000 UAH
Ціна договору
73 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «ПБГ19»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-03-2025 по 11-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282, 04136, Олена Волошинова
Остаточна пропозиція:
72 555 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
77 424 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 09-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «ПБГ19»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-02-2025 по 27-02-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282, 04136, Олена Волошинова
Остаточна пропозиція:
72 555 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
77 424 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-02-2025, 14:50
Період подачі оскарження:
по 02-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-02-25, 10:56:44
24

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» від 18.02.2025 р. (файл формату pdf «Тендерна пропозиція»), однак у комірці «бухгалтер» та «уповноважена особа учасника» Таблиці 1 даної форми «Пропозиція» відсутня інформація щодо ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації інформація із відомостями про керівництво (учасника) заповнюється у відповідності до займаних посад або покладених (взятих) належним чином зобов’язань. У разі якщо функції керівника, бухгалтера та уповноваженої особи учасника, здійснюється одноосібно, інформація у відведених на те комірках може повторюватись, що свідчитиме в подальшому про факт наявності всіх необхідних повноважень в однієї особи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із зазначенням ПІП (повністю), тел., e-mail за кожною позицією окремо у комірці «бухгалтер» та «уповноважена особа учасника» Таблиці 1. 2.Виявлені невідповідності: згідно з положеннями п.1 приміток Додатку 2.1 Документації учасник, на виконання вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначеної у Додатку 2 Тендерної документації, повинен подати у складі своєї пропозиції за встановленим у Додатку 2.1 Документації зразком (формою) через електронний майданчик у Cистему інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, шляхом завантаження файлу, у форматі доступному для відображення такого електронного документа (наприклад: - *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Учасник не повинен відступати від встановленої форми. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл формату pdf «Досвід 3021»), однак таблиця надана у даній довідці не відповідає формі встановленій у Додатку 2.1 Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 приміток Додатку 2.1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати, за встановленим у Додатку 2.1 Документації зразком (формою) інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, шляхом завантаження файлу, у форматі доступному для відображення такого електронного документа. 3.Виявлені невідповідності: вимогами п.1 Розділу І Додатку 6 Документації передбачено, що відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». У складі пропозиції учасником надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) (файл формату pdf «Технічна пропозиція»), однак у п.1 – 43 колонки «Відповідність» не зазначено «ТАК» або «НІ». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу І Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у п.1-43 колонки «Відповідність». 4.Виявлені невідповідності: вимогами п.7 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. Вимогами п.5 Розділу І Додатку 5 Документації передбачено, що за результатом ознайомлення умов проекту договору, що пропонуються замовником та з метою надання погодження з ними та істотними умовами, які будуть до нього включені за результатом прийняття пропозицій Учасника, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору, що викладені у Додатку 5 Документації. У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 5 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. 5.Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1. Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). Також, вимогами п.3.3 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, у разі, якщо суб’єкт господарювання не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати інформацію, в якій буде відображено інформацію про систему оподаткування відповідного суб’єкта господарювання та ставку податку. У складі пропозиції відсутні відповідні документи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1. Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку) або у разі, якщо суб’єкт господарювання не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати інформацію, в якій буде відображено інформацію про систему оподаткування відповідного суб’єкта господарювання та ставку податку. 6.Виявлені невідповідності: вимогами п.4.5 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом. Документи надані у складі пропозиції свідчать про те, що учасник не використовує у своїй підприємницькій діяльності печатку, про що також учасником зазначено в Довідці (файл формату pdf «2. Довідка про відсутність печатки»). Однак, у складі пропозиції відсутня копія внутрішнього розпорядчого документу (копія наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з не використанням печатки(ок) підприємства. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.5 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з не використанням печатки(ок) підприємства.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-25, 10:56:44

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ «ПБГ19»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
72 555 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
77 424 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-02-2025, 23:12:28
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Бідний Віталій Сергійович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
73 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
81 108 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-02-2025, 23:12:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
79 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
79 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-02-2025, 15:44:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 13:58:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 13:21:33
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 13:21:33
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-02-2025, 13:21:32
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ