Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 348 534,27 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 742,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 35343771 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://tke.org.ua |
| Контактна особа: | Маргарита Грабчук |
| Телефон: | +380989985101 |
| E-mail: | grabchukmargarita@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Київська, 48 |
3 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «25» лютого 2025 року місто Житомир Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОРВЕТ". 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За результатами електронного аукціону закупівлі «Офісний папір» згідно коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ідентифікатор закупівлі на Prozorro: UA-2025-02-10-014466-a) найбільш економічно вигідну пропозицію подано учасником ТОВ "КОРВЕТ". Відповідно пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У замовника на п’ятий робочий день кваліфікації (25.02.2025 р.) виникла потреба продовжити термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОРВЕТ" у зв’язку з потребою Замовника більш детального вивчення документів, що подані в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОРВЕТ", а саме перевірка відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОРВЕТ" усім встановленим вимогам Додатку №3 (Технічні вимоги ) до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОРВЕТ" . 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОРВЕТ".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.