Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
Папір А3 та А4
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 666 158 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 330,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гузієнко Тетяна Андріївна |
| Телефон: | 380567930750 |
| E-mail: | Guzienko.T.A@dp.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до листа служби НХ від 26.03.2025 № НХ Придн-6/09, на підставі пп.3 п.50 Особливостей відмінити відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А3 та А4) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-02-10-000251-a на електронному майданчику SmartTender.biz №26949258) через скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 26-03-2025, 15:14 по 06-04-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.