Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 487 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 875 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 40108824 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Губай Олександра Миколаївна |
| Телефон: | +380382692436 |
| E-mail: | Aleksandra.gubaj@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29017, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Так, згідно протоколу розкриття, тендерну пропозицію подав один учасник - ФОП "ПІЛИК АРТУР АНАТОЛІЙОВИЧ" – ціна пропозиції становить 486`450 грн.00 коп. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: 1. Таблиця 1 Додатку 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ), міститься вимога надати документи наступного змісту: Довідка про НАЯВНІСТЬ документально підтвердженого Досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). * (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів), учасник має надати копію (ї) договорів, які мають бути підтверджені: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. **У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасником на підтвердження вищезазначених вимог надано: Довідку та сканований договір між ФОП Пілик та Комунальним підприємством «Хмельницькою міською дитячою лікарнею» Хмельницької міської ради на закупівлю ноутбука за кодом ДК 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина), що не відповідає вимогам в частині надати повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Учаснику необхідно надати Довідку згідно Таблиці 1 про наявність документально підтвердженого Досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), та повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі. Тому враховуючи вищезазначене відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, необхідно надати Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей в електронній системі закупівель та оприлюднити інформацію про надання Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.