Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 126 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 632 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43954862 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Моргун Лідія Миколаївна |
| Телефон: | 380575830140 |
| E-mail: | lidiyamorgun896@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 62103, Україна, Харківська область,Богодухів, пл.Соборності, будинок 2 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ «ПБГ19» (далі - Учасник). Згідно з пунктом 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п.10 статті 29, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів Приймаю рішення про оприлюднення повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів та продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ «ПБГ19» поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до пункту 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за формою Таблиці 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі даних торгів / або договір щодо постачання окремого найменування товару, що є предметом закупівлі даних торгів / або договір щодо постачання товару по тому ж коду ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження (повного виконання) не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні/акти приймання-передачі товару). Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи повинні надаватися про повністю виконаний договір, дія якого закінчена. Учасник ТОВ «ПБГ19» в складі тендерної пропозиції не надав жодного документу, що підтверджує наявності в УЧАСТНИКА (ТОВ «ПБГ19») документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановлених вимогами п.1 Додатку 4 тендерної документації. 2.Відповідно до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ПБГ19» в складі тендерної пропозиції надав наказ на призначення директора №1/к від 04.02.2024р. файл під назвою «ОСНОВНІ ПБГ.zip/ Наказ про призначення.pdf» в якому зазначено: « Я, Волошинова Олена Олександрівна, на виконання рішення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» від 05.02.2024 року №1 приступаю до виконання обов’язків директора Товариства з 04.02.2024 року.» Однак, рішення №1 товариства ««ПБГ19» зазначене в цьому наказі має іншу дату, а саме: 05.02.2025р. Для усунення виявлених порушень Учасник ТОВ «ПБГ19» повинен надати: 1. Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог встановлених в п.1 Додатку 4 до тендерної документації 2. Виправлені документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-02-06-013663-a на закупівлю код ДК 021:2015 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук; Настільний комп’ютер). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.