Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 365 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 827,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
| ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://knutd.com.ua |
| Контактна особа: | Любов Шевченко |
| Телефон: | +380671708177 |
| E-mail: | lyuba_shevchenko.98@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
3 |
Після розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (надалі - Учасник) було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації до предмета закупівлі, зокрема: 1. Учасником надано Гарантійний лист (Вих. № 17/02 від 10.02.2025р.), який містить технічні/формальні невідповідності згідно вимог щодо оформлення/заповнення (невідповідність вимогам Замовника, встановленим в підпункті 4.6 пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації). 2. Учасником надано проєкт договору про закупівлю, який містить невідповідності згідно вимог щодо оформлення/заповнення в частині Технічного опису товару (Таблиця 1 Додатку 2 до Договору на закупівлю Товару) згідно його тендерної пропозиції (невідповідність вимогам Замовника, встановленим в пункті 11 Додатку 4 до Тендерної документації та додатку 3 до Тендерної документації). З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель: гарантійний лист згідно вимог підпункту 4.6. пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації; проєкт договору з виправленими невідповідностями згідно вимог Замовника.
Після розгляду тендерної пропозиції ФОП «КОВНЕР ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ» (надалі - Учасник) було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації до предмета закупівлі, зокрема: 1. Учасником надано форму «Тендерна пропозиція» (Вих. № 06022025-01 від 06.02.2025 р.), яка містить технічні/формальні описки в тексті та неповну інформацію згідно вимог Замовника (невідповідність вимогам Замовника, встановленим в пункті 1 Додатку 4 до Тендерної документації та зразку форми «Тендерної пропозиції» Додатку 1 до Тендерної документації). 2. Учасником надано довідку «Відомості про учасника» (Вих.№06022025-05 від 06.02.2025 р.), яка містить неповну інформацію згідно вимог Замовника (невідповідність вимогам Замовника, встановленим в підпункті 4.1 пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації). 3. Учасником не надано гарантійний лист згідно вимог підпункту 4.6. пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації (невідповідність вимогам Замовника, встановленим в підпункті 4.6 пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації). 4. Учасником не надано порівняльну таблицю з технічними характеристиками Товару та/або складової частини Товару з еквівалентом Товару та/або складової частини Товару, які Учасник планує замінити та пропонує у свої тендерній пропозиції (невідповідність вимогам Замовника, встановленим в пункті 1.4. розділу І Додатку 2 до Тендерної документації). 5. Учасником надано сертифікат відповідності № UA.СВ.010.00089-24, який не містить посилання на відповідність вимог ДСTУ ЕN 55022:2017 (невідповідність вимогам Замовника, встановленим в підпункті 7.2.3. пункту 7 Додатку 4 до Тендерної документації). 6. Учасником надано проєкт договору (Вих. №06022025-12 від 06.02.2025 р.), який містить не повний технічний опис товару в таблиці 1 Додатку 2 до Договору на закупівлю Товару згідно тендерної пропозиції Учасника та неповну інформацію щодо документу на підставі якого Учасник підписує договір про закупівлю (невідповідність вимогам Замовника, встановленим в пункті 11 Додатку 4 до Тендерної документації та додатку 3 до Тендерної документації). З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель: форму «Тендерна пропозиція» з виправленими невідповідностями; довідку «Відомості про учасника» згідно вимог Замовника; гарантійний лист згідно вимог підпункту 4.6. пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації; порівняльну таблицю згідно вимог, встановлених в пункті 1.4. розділу І Додатку 2 до Тендерної документації; сертифікат відповідності, який містить посилання на відповідність вимог ДСTУ ЕN 55022:2017; проєкт договору з виправленими невідповідностями згідно вимог Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.