Закупівлю оголошено - 29-01-2025, 10:05. Дата останніх змін - 05-03-2025, 15:26

Розхідні матеріали для оргтехніки

Розхідні матеріали для оргтехніки ... Державна закупівля - UA-2025-01-29-002463-a Розхідні матеріали для оргтехніки від замовника Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» від 1/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-29-002463-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-29-002200-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-01-2025, 10:05
по 04-02-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 10:00
по 07-02-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-02-2025, 14:29
по 10-02-2025, 14:58

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
756227.4
756 227,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 562,27 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
ЄДРПОУ:45204941 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Василик
Телефон:+380967824978
E-mail:i.vasylyk@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Розхідні матеріали для оргтехн ...
756 227,40 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-02-2025, 14:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Розхідні матеріали для оргтехніки

439
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-02-2025 по 21-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львівський район, місто Винники, вул. Богдана Хмельницького буд.17А, 79495, Андрей Кинах
Остаточна пропозиція:
604 430 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
619 555,50 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-02-2025, 11:42

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-02-25, 14:08:47
24

Замовник надсилає учаснику ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасником надано Опитувальник контрагента - юридичної особи (Додаток 6) в якому потрібно уточнити інформацію в п.10.1 та 10.2 розділу 10. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Опитувальник контрагента - юридичної особи (Додаток 6). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-02-25, 14:08:47
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-29-002463-a-c1
Номер договору:
ЛФ/100/110.2-Р-НД-26/25
Дата підписання договору:
05-03-2025, 14:00
Строк дії договору:
з 05-03-2025 по 31-12-2025
604 429,50 UAH
Ціна договору
503 691,25 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Сорочинський Денис Юрійович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-02-2025 по 18-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, місто Сміла, вулиця Незалежності, будинок 79 квартира 56, 20702, Денис Сорочинський
Остаточна пропозиція:
603 834 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
618 960 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-02-25, 14:27:53
24

Замовник надсилає учаснику ФОП Сорочинському Денису Юрійовичу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі пропозиції учасником надано Пропозицію із визначеною ціною: Всього без ПДВ - 618 960,00 грн. та з ПДВ - 618 960,00 грн. Однак згідно вимог п. 1 Розділу V. «Оцінка пропозиції» - «У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%)…». Згідно вище зазначеного потрібно привести Пропозицію в частині «Всього без ПДВ» у відповідності до вимог Замовника. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.9 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Учасник надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі відповідно до вимог, що запропоновані Замовником на своєму бланку та за формою пропозиції відповідно до додатку 1. Учасник не повинен відступати від наданої форми. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-02-25, 14:27:53

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Сорочинський Денис Юрійович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
603 834 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
618 960 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-02-2025, 19:40:36
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
604 430 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
619 555,50 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не має
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-02-2025, 18:47:52
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
626 793 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
626 793 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-02-2025, 15:49:37
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:09:22
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:06:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:06:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:06:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:06:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:06:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:06:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:06:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:06:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:06:00
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ