Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до пункту 10 Осоливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 426 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 130,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 44042825 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voronkivska-sr.com.ua |
| Контактна особа: | Ганна Чмель |
| Телефон: | +380931266850 |
| E-mail: | zakupkavoronkiv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08352, Україна, Київська область,с. Вороньків, вул. Паркова, 2 |
7 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" у процедурі закупівлі «Канцелярське приладдя (за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-27-012443-a), було виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до Додатку 1 Цінова пропозиція учасник процедури закупівлі повинен заповнити таблицю згідно форми. Учасник ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" надав заповнену форму Цінової пропозиції згідно Додатку 1, але не вказав ціну на кожен із запропонованих товарів. Перелік документів, які необхідно завантажити учаснику: Просимо ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" надати форму Цінової пропозиції із вказаними цінами на кожен запропонований товар. Доповнивши таблицю колонкою справа Ціна, з ПДВ/ без ПДВ та рядком в кінці таблиці Всього, вартість з ПДВ / без ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.