Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 295,72 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 62,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" |
| ЄДРПОУ: | 05541083 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://lubnyteplo.com.ua |
| Контактна особа: | Лебединець Ольга Вікторівна |
| Телефон: | +380661579710 |
| E-mail: | lubnyltetk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна, Полтавська область,місто Лубни, |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, (зі змінами) та п. 43 Особливостей, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник розміщує вказану вимогу. 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Згідно тендерної документації Замовника всі документи, що складаються Учасником (форми, довідки, листи-роз’яснення, інформація тощо) мають бути оригіналами, містити посаду, прізвище та ініціали, підпис уповноваженої особи, посвідчений відбитком печатки* Учасника, крім надання документів (матеріалів та інформації); на всіх копіях документів (крім оригіналів документів, які видаються сторонніми організаціями, та нотаріально завірених копій), що подаються в окремих файлах у складі тендерної пропозиції, повинно бути зазначено посада, прізвище та ініціали, підпис уповноваженої особи, посвідчений відбитком печатки* Учасника; в разі надання документів (матеріалів та інформації) у формі електронного документа через електронну систему закупівель документи надаються із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» (вимога зазначена в Примітках Додатку №1 до Тендерної документації). 2. Враховуючи все вищевикладене просимо копії документів Учасника привести у відповідність до вимог Замовника, а саме: - Довідка про виконання аналогічного договору вих.№10/01 від 28.01.2025р.; - Довідка що містить відомості про Учасника вих.№12/01 від 28.01.2025р.; - Витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - Витяг з реєстру Учасників платників податку на додану вартість чи єдиного податку; - Довідка про кінцевого бенефіціара вих.№15/01 від 28.01.2025р. та вих.№14/01 від 28.01.2025р.; - Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору вих.№16/01 від 28.01.2025р.; - Статут із змінами; - Наказ про вступ на посаду директора №1 від 24 листопада 2017р.; - Протокол №1 установчих зборів від 23 листопада 2017р.; - Форма Тендерна пропозиція віих.№21/01 від 28.01.2025р.; - Гарантійний лист що ціна є нижчою ніж очікувана вартість вих.№18/01 від 28.01.2025р.; - Форма Технічні вимоги вих.№20/01 від 28.01.2025р.; - Порівняльна табличка вих.№22/01 від 28.01.2025р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.