Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 385 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 925 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
| ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
| Телефон: | 380487744243 |
| E-mail: | i.polischuk@sar.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.В складі тендерної пропозиції наданий опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги, згідно якого не вбачається надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. Згідно пункту 5 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Відомостей про Учасника, а саме: - Установчі документів Учасника - юридичної особи: копія статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року, додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи; або інший установчий документ юридичної особи. Учасник повинен надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. 2. Відсутня інформація, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації, надана довідка вих.№2.2/01 від 27.01.2025 року, містить посилання на п. 47 Особливостей. У п. 13 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, у разі наявності обставин зазначених в пп. 2 п. 45 Особливостей, учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У разі відсутності обставин зазначених в пп. 2 п. 45 Особливостей, учасник надає відповідну довідку. Учасник повинен надати інформацію, відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. 3. Відсутня копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій. У п. 14 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Сервери мають бути продуктом виробника, який має власне сертифіковане за міжнародними стандартами виробництво. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати копію сертифікатів ISO 9001:2015, 14001:2015, ISO 45001:2019, копію декларації про відповідність вимогам наступних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16.12.2015р. №1067) та Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16.12.2015р. №1077), копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасник повинен надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій. 4. В складі тендерної пропозиції надано Лист вих.№74/25 від 28.01.2025 про право на продаж продукції QNAP ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» від ТОВ «ЕЛКО УКРАЇНА». Але відсутній документ який підтверджує, що ТОВ «ЕЛКО УКРАЇНА» є офіційним дистриб’ютором продукції QNAP на території України. У п. 16 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Для підтвердження якості та легальності товару учасники які не є виробником надають в складі тендерної пропозиції авторизаційний лист виробника або документ офіційного уповноваженого дистриб’ютора на території України, яким підтверджуються право або можливість учасника здійснювати продаж запропонованих товарів. Учасник повинен надати документ, який підтверджує, що ТОВ «ЕЛКО УКРАЇНА» є офіційним дистриб’ютором продукції QNAP на території України. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту, інформації, відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації, копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій, документа, який підтверджує, що ТОВ «ЕЛКО УКРАЇНА» є офіційним дистриб’ютором продукції QNAP на території України. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.