Закупівлю оголошено - 21-01-2025, 19:09. Дата останніх змін - 11-02-2025, 14:20

Принтери

Принтери... Державна закупівля - UA-2025-01-21-020265-a Принтери від замовника Військова частина А 1108 від 1/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-21-020265-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-01-2025, 19:09
по 27-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 00:00
по 30-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 30-01-2025, 11:30
по 30-01-2025, 11:53

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
85800
85 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:429 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А 1108
ЄДРПОУ:08113287 Досьє YouControl
Контактна особа:Хомин Мар'яна Андріївна
Телефон:+380978522332
E-mail:tenderprozorro.a1108@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Львівська область,місто,
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Принтери
85 800 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-01-2025, 11:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Багатофункціональний принтер HP LaserJet Pro M4103fdn (2Z628A) АБО ЕКВІВАЛЕНТ

1
штука
Україна Львівська область
по 31-12-2025
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Принтер А3 (Багатофункціональний пристрій Epson EcoTank L14150) АБО ЕКВІВАЛЕНТ

1
штука
Україна Львівська область
по 31-12-2025
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Принтер А4 (Принтер Epson EcoTank L1250) АБО ЕКВІВАЛЕНТ

1
штука
Україна Львівська область
по 31-12-2025
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Принтер А4 (Canon i-SENSYS MF3010) АБО ЕКВІВАЛЕНТ

2
штука
Україна Львівська область
по 31-12-2025
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 19:09:46
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 19:09:46
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 19:09:46
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 19:09:46
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції

              Кваліфікація Учасників

              Інформація про Переможця
              Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
              Рішення підписано
              Ім'я:
              ФОП Ганенко Тетяна Юріївна   Досьє YouControl
              Строк розгляду пропозиції:
              з 30-01-2025 по 07-02-2025
              Статус:
              учасник виграв закупівлю
              Контактна інформація:
              Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Степана Тільги, 26, кв. 33, 50002, Mаксим Міщенко
              Остаточна пропозиція:
              80 000 UAH, з ПДВ
              Первинна пропозиція:
              84 700 UAH, з ПДВ
              Документи пропозиції:
              Документи рішення:
              Дата акцепта:
              03-02-2025, 11:05

              Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

              Дата публікації: 30-01-25, 15:58:26
              24

              Замовником при проведенні спрощеної закупівлі, у п. 3 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: Відомості про учасника закупівлі надаються згідно запропонованої нижче форми. У відповідь на дану вимогу Учасник надав інформацію не у формі яка вимагалася Замовником, чим не виконав вимогу Замовника. Відповідно до п. 8 Постанови 1275 Замовник У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Для виправлення даної помилки впродовж 24 годин Учаснику необхідно надати: Відомості про учасника закупівлі згідно запропонованої форми (п. 3 Додатку 2).

              Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-01-25, 15:58:26
              Договір
              Договір опубліковано
              Системний номер договору:
              UA-2025-01-21-020265-a-a1
              Номер договору:
              27
              Дата підписання договору:
              06-02-2025, 00:00
              Строк дії договору:
              з 06-02-2025 по 31-12-2025
              80 000 UAH
              Ціна договору
              80 000 UAH
              Ціна договору без ПДВ

              Пропозиції Учасників

              Пропозицію подав:
              ФОП Ганенко Тетяна Юріївна   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              80 000 UAH, з ПДВ
              Первинна пропозиція:
              84 700 UAH, з ПДВ
              Інформація про субпідрядника:
              -
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              28-01-2025, 14:59:40
              Документи:
              Тип документа:

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              Пропозицію подав:
              ФОП "Примаченко Галина Анатоліївна"   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              84 251 UAH, з ПДВ
              Первинна пропозиція:
              84 680 UAH, з ПДВ
              Інформація про субпідрядника:
              -
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              27-01-2025, 17:11:12
              Документи:
              Тип документа:

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 19:19:19
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ