Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2025, 00:00
Закупівля здійснюється без ПДВ Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненями аналогічного характеру».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 352 600 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 763 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 578 UAH |
| Замовник: | Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02070743 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Нороха Дмитро Петрович |
| Телефон: | 380563730880 |
| E-mail: | dlinkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 19 |
3 |
1. Відповідно до підпункту 10.2. пункту 10 Додатку 3 до Тендерної документації Персональний комп’ютер повинен відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139, Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067, Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077. Для підтверженя надати відповідні декларації - ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 62368-1:2017, ДСТУ EN 55032:2017, ДСТУ EN 55024:2017, та відповідні сертифікат(-и) - ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017. Учасник надав вказані документи окрім декларації згідно ДСТУ EN 60950-1:2015 Вимога: надати декларацію згідно ДСТУ EN 60950-1:2015 2. Відповідно до п.14. Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до Додатку 5 до тендерної документації (довідка про виконання аналогічного договору, копія аналогічного договору, вказаного у довідці про виконання аналогічного договору, та копія підтверджуючих документів про його виконання (акт, накладна); лист- відгук від замовника ) Учасник надав вказані документи, але не надав копію підтверджуючих документів про виконання аналогічного договору. Вимога: надати копію підтверджуючих документів про виконання аналогічного договору у відповідності з п.14 Додатку 3 до тендерної документації.
1. Відповідно до підпункту 10.2. пункту 10 Додатку 3 до Тендерної документації Персональний комп’ютер повинен відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139, Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067, Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077. Для підтверженя надати відповідні декларації - ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 62368-1:2017, ДСТУ EN 55032:2017, ДСТУ EN 55024:2017, та відповідні сертифікат(-и) - ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017. Учасник надав вказані документи окрім декларацій згідно ДСТУ EN 62368-1:2017, ДСТУ EN 55032:2017. Вимога: надати декларації згідно ДСТУ EN 62368-1:2017, ДСТУ EN 55032:2017. 2. Відповідно до п.19. Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати достовірну інформацію у вигляді гарантійного листа довільної форми, у якому Учасник підтверджує наявність власного сервісного центру на території м. Дніпра, із зазначенням адреси та контактного номеру телефону, або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у м. Дніпрі (копія договору додається). У разі надання копії договору на сервісне обслуговування, Учасник додатково надає лист-гарантію від сервісного центру (м. Дніпро) щодо здійснення гарантійних зобов’язань фахівцями за адресою Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня. Учасник надав копію договору на сервісне обслуговування, але не надав лист-гарантію від сервісного центру (м. Дніпро) щодо здійснення гарантійних зобов’язань. Вимога: надати лист-гарантію від сервісного центру (м. Дніпро) щодо здійснення гарантійних зобов’язань у відповідності з п.19 Додатку 3до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.