Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 15:07. Дата останніх змін - 14-01-2025, 15:08

Канцелярські товари

Канцелярські товари... Державна закупівля - UA-2025-01-14-010813-a Канцелярські товари від замовника Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-14-010813-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-015527-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 15:07
по 20-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-01-2025, 00:00
по 23-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено з початком прийому пропозицій

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (докладно зазначені в окремому файлі). Характеристикою визначення товару як еквіваленту вважається якість. Якість визначатиметься відповідно до ринкової ціни товару: товар вважатиметься еквівалентом якщо його ринкова ціна не буде нижчою за ринкову ціну товару, зазначеного нами у Формі цінової пропозиції.

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
27000
27 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:300 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
ЄДРПОУ:21606480 Досьє YouControl
Контактна особа:Загоровський Андрій Володимирович
Телефон:380444682868
E-mail:kyivexp@gmail.com
Місцезнаходження:
04073, Україна, м. Київ,вул. Кирилівська, будинок 113
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Канцелярські товари (40 позиці ...
27 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Канцелярські товари (40 позицій)

1
лот
04073 Україна м. Київ вул. Кирилівська, 113
з 27-01-2025 по 07-02-2025
30192700-8
Канцелярські товари


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 15:08:13
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 15:07:36
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 15:07:36
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ