Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 644 155,16 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 441,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03361661 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.vodokanal.poltava.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Трофіменко |
| Телефон: | +380989799312 |
| E-mail: | lisa100a@i.ua |
| Місцезнаходження: | 36020, Україна, Полтавська область,м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноваженою особою не дотримано дану вимогу законодавства та не погоджено з Мінцифри проект інформатизації та договору, предметом яких є засоби інформатизації, а саме закупівля за кодом Єдиного закупівельного словника 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (30213400-9 «Центральні процесорні пристрої для персональних комп’ютерів»; 30213300-8 «Настільні комп’ютери) очікуваною вартістю 644 155,16 грн з ПДВ
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 18-02-2025, 17:07 по 01-03-2025, 00:00
Документи:
перелік виявлених невідповідностей: І) на вимогу п.3.5. п.3 «Документи підтверджуючі право здійснювати підприємницьку діяльність» .Додатку 3 ТД в підпункті Учасник не надав «Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.» посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на відповідність тендерній документації, в частині підтвердження вимог, встановлених замовником (підпункт. 3.5. пункт 3 Додаток 3 до тендерної документації); перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник може усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі в частині підтвердження вимог, встановлених замовником (підпункт. 3.5. пункт 3 Додаток 3 до тендерної документації); 2) Учасник надав Довідку за формою 1 та не підтвердив інформацію, наведену у цій довідці. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. . посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку № 2«Кваліфікаційні критерії» ТД; Учасник може усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до пп.1 п.2 статті 16 Закону На підставі ч.2 ст. 48 Особливостей , у разі закупівлі товарів, послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону Для усунення виявлених невідповідностей необхідно додати до своєї пропозиції всі зазначені довідки вищезазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.