Закупівлю оголошено - 06-01-2025, 14:16. Дата останніх змін - 06-01-2025, 14:16

Папір офісний

Папір офісний... Державна закупівля - UA-2025-01-06-004014-a Папір офісний від замовника Виконавчий комітет Ржищівської міської ради Київської області від 1/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-06-004014-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-06-005354-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-01-2025, 14:16
по 09-01-2025, 00:00

Якість товару, що поставляється продавцем, повинна відповідати діючим стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості. Товар, який Постачальник зобов’язується передати Покупцю, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Покупцю, а також протягом строку придатності (гарантійного терміну).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
20000
20 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Ржищівської міської ради Київської області
ЄДРПОУ:35486602 Досьє YouControl
Контактна особа:Горбач Лариса Яківна
Телефон:380457321705, 380671003792
E-mail:Gorbach.lrg2@gmail.com
Місцезнаходження:
09230, Україна, Київська область,Ржищів, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 22
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

115
пачка
09230 , Україна , Київська область , Ржищів , ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 22 ,
по 31-01-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ФорматA4 (210х297 мм)Активна06-01-2025, 14:16
КолірбілийАктивна06-01-2025, 14:16
Непрозорістьвід 92 до 98%Активна06-01-2025, 14:16
Товщинавід 105 до 110мкмАктивна06-01-2025, 14:16
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна06-01-2025, 14:16
Щільність паперу80г/м²Активна06-01-2025, 14:16
Кількість аркушів500штукиАктивна06-01-2025, 14:16
Білизна CIEвід 165 до 180%Активна06-01-2025, 14:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 14:16:32
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 14:15:25
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлений Товар здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету (загальний фонд) в розмірі 100 % післяоплати упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ