| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 393 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 966,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | СУМСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45202808 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Данило Рябущенко |
| Телефон: | +380958182302 |
| E-mail: | d.riabushchenko@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,місто Суми, вул.Лебединська будинок 13 |
4 |
Доброго дня шановний учаснику, повідомляємо Вас про виявлені невідповідності в документах та інформації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося Тендерною документацією. Просимо Вас надати наведені нижче документи та інформацію, котрі вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам замовника. Зокрема: 1. Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі, а саме – інформація про клас паперу. Подання відповідних даних передбачається Додатком 3 до документації спрощеної закупівлі. Просимо Вас надати лист в довільній формі, що предмет закупівлі, а саме – папір офісний відповідає/не є нижче Class B.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.