Період оскарження умов закупівлі - по 25-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 241 613,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 208,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 00184945 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Доріченко Ольга Миколаївна |
| Телефон: | 380445276913 |
| E-mail: | bsmp_pev1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02660, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
6 |
Відповідно до розділу ІІІ, п. 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вимагається «Учасник для підтвердження якості та відповідності вимогам встановленим в Україні на комп’ютерне обладнання, а саме: комп’ютери та монітори має у складі своєї пропозиції надати копії наступних документів (декларації повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій): 3.1.1.Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи дійсний на момент розкриття пропозиції, декларація про відповідність вимогам технічних регламентів: 3.1.2.Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 року № 1067 та Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 року № 1077. 3.1.3.Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 139. 3.1.4. Дійсний на момент розкриття пропозицій Сертифікат відповідності який підтверджує, що запропоноване учасником обладнання відповідає вимогам ДСТУ EN 60950-1: 2015 – п.п. 1.6.1, 1.6.2, 1.7, 2.1.1, 2.1.1.3-2.1.1.6, 2.2.2, 2.2.3, 2.3.4, 2.9.1, 2.10.3.2, 2.10.4, 2.10.5.1, 3.1.1, 3.1.2, 3.2.1.2, 4.2.1, 4.2.3, 4.3.1, 4.3.2, 4.3.12, 4.3.13, 4.4.1, 4.5.1, 4.6.1, 5.1.1, 5.2.2; ДСТУ EN 55022:2017 – п. 5.1 табл. 4, п. 6.1 табл. 6, н. 6.2 табл. 8; ДСТУ EN 55024:2017 – п. 4.2.1; ДСТУ EN 61000-3-2:2016 – р. 5; ДСТУ EN 6100-3-3:2017 – р. 4.», Учасник надав копії документів, які не дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. Учаснику пропонується усунути дану невідповідність шляхом завантаження відповідних документів до пропозиції через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.