Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 6 333 327 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 333,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 189 999 UAH |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Януш Юлія Євгенівна |
| Телефон: | 0444612293 |
| E-mail: | yanush-ye@utg.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
2 |
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту автоматизації та зв’язку, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" (код ЄДРПОУ 43092283) за предметом закупівлі «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональні пристрої формату А4)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-12-02-016709-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" (код ЄДРПОУ 43092283) за предметом закупівлі «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональні пристрої формату А4)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-12-02-016709-a) до 20 робочих днів у відповідності до пункту 36 та пункту 41 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
1. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пункту 3.1 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Учасником надано Опитувальник Контрагента – юридичної особи (файл «Опитувальник Контрагента - юридичної особи.pdf») не за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації. 1. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно вимог пункту 3.1 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.1. Опитувальник контрагента: - учасник - юридична особа подає таку інформацію за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації (схематичне зображення структури власності Контрагента надається у випадках, що визначені в п. 8.3 даного Додатку V-а до тендерної документації)». 1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену інформацію відповідно до вимог пункту 3.1 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пункту 3.6 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Учасником не надано підтвердження повноважень офіційного представництва в Україні від виробника обладнання. 2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно вимог пункту 3.1 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.6. Сканована/-і копія/-ї авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні про наявність в учасника актуальних представницьких (дилерських, агентських, дистриб'юторських, партнерських тощо) повноважень, що підтверджує/-ють право учасника постачати запропонований товар на території України. Лист надається із зазначенням найменування запропонованого товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. У разі надання авторизаційного листа від офіційного представника в Україні – надати підтвердження повноважень офіційного представництва в Україні від виробника обладнання». 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію відповідно до вимог підпункту 3.6. Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.