Закупівлю оголошено - 02-12-2024, 14:24. Дата останніх змін - 02-12-2024, 14:24

Придбання захищеного носія ключової інформації (токена), код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання

Придбання захищеного носія ключової інформації (токена), код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання... Державна закупівля - UA-2024-12-02-009787-a Придбання захищеного носія ключової інформації (токена), код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання від замовника Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області від 12/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-02-009787-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-02-014233-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2024, 14:24
по 05-12-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4742
4 742,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
ЄДРПОУ:04057439 Досьє YouControl
Контактна особа:Величко Тетяна
Телефон:380536170030
E-mail:tetanavelika@gmail.com
Місцезнаходження:
37500, Україна, Полтавська область,Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Захищені носії ключової інформації (токени)

5
штука
37500 , Україна , Полтавська область , Лубни , вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33 ,
по 16-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал корпусупластикАктивна02-12-2024, 14:24
ІнтерфейсUSBАктивна02-12-2024, 14:24
БрендАВТОРАктивна02-12-2024, 14:24
Експертний висновок ДССЗЗІ УкраїниТакАктивна02-12-2024, 14:24
Гарантійний термінвід 12 до 12місяцьАктивна02-12-2024, 14:24
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:23:17
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:21:51
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в повному обсязі у безготівковій формі упродовж 7 (семи) робочих днів після отримання Товару згідно оригіналу видаткової накладної та рахунку відповідно до взятого бюджетного зобов’язання (ст.49 ч.1 Бюджетного кодексу України). Розрахунки здійснюються відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) з врахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника.Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ