Закупівлю оголошено - 29-11-2024, 21:30. Дата останніх змін - 24-12-2024, 17:28

Канцелярські товари

Канцелярські товари... Державна закупівля - UA-2024-11-29-016033-a Канцелярські товари від замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області від 11/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-29-016033-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-29-017905-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 21:30
по 04-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 21:30
по 07-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-12-2024, 14:01
по 09-12-2024, 14:24

Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
553295
553 295 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 766,48 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області
ЄДРПОУ:21108013 Досьє YouControl
Контактна особа:Бізюк Анастасія Олександрівна
Телефон:+380990374341
E-mail:anastasiabizuk2@gmail.com
Місцезнаходження:
40009, Україна, Сумська область,Суми, вул. Степана Бандери, 43
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Канцелярські товари (кошти Пен ...
553 295 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-12-2024, 14:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для нотаток 90*90*900 арк.,білий (кошти Пенсійного фонду України)

50
пачка
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для нотаток самоклеючий (кошти Пенсійного фонду України)

500
пачка
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Канцелярський ніж (кошти Пенсійного фонду України)

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файли прозорі (кошти Пенсійного фонду України)

10 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка швидкозшивач, щільна, картонна (кошти Пенсійного фонду України)

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка швидкозшивач прозора (кошти Пенсійного фонду України)

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-реєстратор (сегрегатор) 7,5 см. (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Канцелярська книга А4 (в клітинку) (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Діркопробивач (20 аркушів) (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер №24/6 (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер №10 (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби для степлера №24/6 (кошти Пенсійного фонду України)

100
пачка
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби для степлера №10 (кошти Пенсійного фонду України)

100
пачка
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дестеплер (кошти Пенсійного фонду України)

30
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ножиці з гумовими ручками (кошти Пенсійного фонду України)

30
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова з гумовим грипом (з синім стержнем) (кошти Пенсійного фонду України)

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова з гумовим грипом (з чорним стержнем) (кошти Пенсійного фонду України)

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова з гумовим грипом (з червоним стержнем) (кошти Пенсійного фонду України)

150
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Коректор стрічковий (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Коректор з пензликом (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Коректор-ручка (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір маркерів для виділення тексту на водяній основі (кошти Пенсійного фонду України)

50
набір
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скріпки оцинковані, 28 мм, 100 шт. (кошти Пенсійного фонду України)

50
пачка
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скотч 45мм*200м (кошти Пенсійного фонду України)

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скотч 18мм*30м (кошти Пенсійного фонду України)

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нитка прошивна полієфірна (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Закладка неонова (кошти Пенсійного фонду України)

200
пачка
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндер 25 (кошти Пенсійного фонду України)

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндер 41 (кошти Пенсійного фонду України)

200
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей-олівець PVP (кошти Пенсійного фонду України)

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей ПВА (кошти Пенсійного фонду України)

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стакан для ручок, метал, круглий, чорний (кошти Пенсійного фонду України)

30
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт С6 (кошти Пенсійного фонду України)

42 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт С5 (кошти Пенсійного фонду України)

4 500
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт С4 (кошти Пенсійного фонду України)

1 500
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт С4 крафт з розширенням (кошти Пенсійного фонду України)

1 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт євро (кошти Пенсійного фонду України)

700
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А4 80 г/м2 (500 арк. у пачці) (кошти Пенсійного фонду України)

2 500
пачка
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обкладинки для брошурування картонні, А4 (кошти Пенсійного фонду України)

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пружини для брошурування чорні, 14 мм (кошти Пенсійного фонду України)

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Білий картон, А4 (кошти Пенсійного фонду України)

150
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дизайнерський двосторонній перламутровий картон, 21см х 20см (кошти Пенсійного фонду України)

400
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дизайнерський двосторонній перламутровий картон, А4 (кошти Пенсійного фонду України)

150
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-12-2024 по 17-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Юлія
Остаточна пропозиція:
468 385,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
471 541,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-12-2024, 20:15
Період подачі оскарження:
по 22-12-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-12-24, 18:11:52
24

1) Виявлена невідповідність: для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надав копію договору, що вказаний у довідці про досвід виконання аналогічного договору, яка не завірена належним чином, а саме договору № 116 від 14.09.2022, укладеного з Головним управління Держпродспоживслужби у Волинській області, додаткової угоди до нього та листа – відгуку про виконання умов вищевказаного договору, що не відповідає вимога Тендерної документації. Вимога визначена розділом ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - «у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу - це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника». Для усунення невідповідності учасник повинен надати належним чином завірену копію договору (з підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою), вказаного у довідці учасника про досвід виконання аналогічного договору, а саме договору № 116 від 14.09.2022, укладеного з Головним управління Держпродспоживслужби у Волинській області, належним чином завірену копію додаткової угоди до нього та листа – відгуку про виконання умов вищевказаного договору. 2) Виявлена невідповідність: Учасником не надано довідку, у довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про систему оподаткування по якій працює учасник закупівлі, тобто про сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів), що сплачується учасником закупівлі в порядку, який встановлений відповідними законами до бюджетів різних рівнів. Вимога визначена пунктом 6, розділу 3 додатку 1 до Тендерної документації: Інша інформація, яка надається учасником- довідка, у довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про систему оподаткування по якій працює учасник закупівлі, тобто про сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів), що сплачується учасником закупівлі в порядку, який встановлений відповідними законами до бюджетів різних рівнів. Для усунення невідповідності учасник повинен надати довідку, у довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про систему оподаткування по якій працює учасник закупівлі, тобто про сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів), що сплачується учасником закупівлі в порядку, який встановлений відповідними законами до бюджетів різних рівнів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-12-24, 18:11:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-11-29-016033-a-b1
Номер договору:
303
Дата підписання договору:
23-12-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 23-12-2024 по 31-12-2024
468 385,20 UAH
Ціна договору
390 321 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
468 385,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
471 541,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтвреджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
471 540 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
500 589 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтвреджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:37:11
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:30:31
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:30:31
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:30:31
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:30:31
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:30:31
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:30:31
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:30:31
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  2. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  4. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  5. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтвреджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 21:30:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (не менше двох договорів), з підтверджуючими документами (копією договору; копією видаткових накладних або листа-відгуку контрагента по вказаному договору). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ