Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 553 295 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 766,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 21108013 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бізюк Анастасія Олександрівна |
| Телефон: | +380990374341 |
| E-mail: | anastasiabizuk2@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, вул. Степана Бандери, 43 |
6 |
1) Виявлена невідповідність: для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надав копію договору, що вказаний у довідці про досвід виконання аналогічного договору, яка не завірена належним чином, а саме договору № 116 від 14.09.2022, укладеного з Головним управління Держпродспоживслужби у Волинській області, додаткової угоди до нього та листа – відгуку про виконання умов вищевказаного договору, що не відповідає вимога Тендерної документації. Вимога визначена розділом ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - «у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу - це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника». Для усунення невідповідності учасник повинен надати належним чином завірену копію договору (з підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою), вказаного у довідці учасника про досвід виконання аналогічного договору, а саме договору № 116 від 14.09.2022, укладеного з Головним управління Держпродспоживслужби у Волинській області, належним чином завірену копію додаткової угоди до нього та листа – відгуку про виконання умов вищевказаного договору. 2) Виявлена невідповідність: Учасником не надано довідку, у довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про систему оподаткування по якій працює учасник закупівлі, тобто про сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів), що сплачується учасником закупівлі в порядку, який встановлений відповідними законами до бюджетів різних рівнів. Вимога визначена пунктом 6, розділу 3 додатку 1 до Тендерної документації: Інша інформація, яка надається учасником- довідка, у довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про систему оподаткування по якій працює учасник закупівлі, тобто про сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів), що сплачується учасником закупівлі в порядку, який встановлений відповідними законами до бюджетів різних рівнів. Для усунення невідповідності учасник повинен надати довідку, у довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про систему оподаткування по якій працює учасник закупівлі, тобто про сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів), що сплачується учасником закупівлі в порядку, який встановлений відповідними законами до бюджетів різних рівнів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.