Закупівлю оголошено - 21-11-2024, 09:58. Дата останніх змін - 21-11-2024, 09:58

Папір офісний А-4

Папір офісний А-4... Державна закупівля - UA-2024-11-21-002065-a Папір офісний А-4 від замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 11/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-21-002065-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-21-002083-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2024, 09:58
по 26-11-2024, 10:00

КЛАС ПАПЕРУ ПОВИНЕН БУТИ "А"!!! Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Покупця протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору. Місце постачання Товару: м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84. Постачальник несе усі витрати по поставці Товару Покупцю до місця поставки, визначеного цим Договором. Товар вважається поставленим Постачальником та переданим у власність Покупця з моменту підписання Покупцем видаткових накладних, які свідчать про факт отримання Товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
45000
45 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:40342220 Досьє YouControl
Сайт:http://kr.consumer.gov.ua/
Контактна особа:Олена Бончук
Телефон:+380522320811
E-mail:anticorruption.sector@gmail.com
Місцезнаходження:
25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, буд. 84
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

250
пачка
25006 , Україна , Кіровоградська область , м. Кропивницький , вул. Тараса Карпи, 84 ,
по 16-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірбілийАктивна21-11-2024, 09:58
ФорматA4 (210х297 мм)Активна21-11-2024, 09:58
БрендNAVIGATORАктивна21-11-2024, 09:58
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна21-11-2024, 09:58
Кількість аркушіввід 500 до 500Активна21-11-2024, 09:58
Непрозорістьвід 95 до 95Активна21-11-2024, 09:58
Товщинавід 110 до 110Активна21-11-2024, 09:58
Білизна CIEвід 169 до 169Активна21-11-2024, 09:58
Щільність паперувід 80 до 80Активна21-11-2024, 09:58
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 09:58:47
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 09:58:18
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем в безготівковому порядку, за фактично поставлений Товар, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару Постачальником на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Покупця протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ