Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 759 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 37 597 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області |
| ЄДРПОУ: | 13486010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цехановська Анжела |
| Телефон: | 380731209960 |
| E-mail: | kadryippo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Замовник вимагає усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах , що подані ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі тендерної пропозиції, та надати наступні документи/інформацію, а саме: 1. Відповідно до п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998. Учасник у файлі UA-2024-11-20-018127-a.pdf на сторінках 1,2 зазначив, що надає пропозицію щодо участі в торгах за предметом закупівлі: Персональні комп’ютери/моноблоки, ноутбуки, ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-09-000238-a , проте у файлі ТХ-UA-2024-11-20-018127-a.pdf вказав номер закупівлі UA-2024-11-20-018127-a, просимо виправити формальну (несуттєву) помилку щодо ідентифікатору закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.